השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק מתחזק, ברנאר ארנו מתרסק

בצל הדיווחים על ביקורו הצפוי של האיש העשיר בעולם בישראל, נרשמת התחזקות בגזרתו והונו מאמיר ל-241.1 מיליארד דולר. יו"ר חברת אמזון הרוויח כ-3.5 מיליארד דולר במהלך השבוע, ולארי אליסון יציב בצמרת. במקום השני - האיש שהפסיד 211 מיליון 
מערכת ice | 
לארי אליסון, אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ לארי אליסון, אילון מאסק)
מגזין "פורבס" מפרסם את דירוג עשירי העולם כהרגלו בקודש. חמשת האנשים החזקים בצמרת איתנים ויציבים במקומותיהם,  במקום הראשון אילון מאסק, בעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ומנכ"ל טסלה, שיציבותו הבלתי מעורערת אינה מוטלת בספק, כמו גם מיקומו הבטוח בפסגה.
לאחר שקומם עליו את רחבי הרשת בעקבות תמיכתו בפוסט לפיו "יהודים שונאים לבנים", והבטיח לחבר את עזה לאינטרנט - האיש העשיר בעולם צפוי לבקר בישראל בשבוע הבא ולהיפגש עם נשיא המדינה ורה"מ. לאחר שרבים איימו כי יפסיקו את פרסומיהם ברשת, ו-X הבטיח כי ינטרו פרסומים אנטישמיים וימנעו את הפצתם, מאסק מתחזק מעט בפסגה כשהונו מוערך ב-241.1 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הפסיד השבוע סכום העומד על 211 מיליון דולר והונו מוערך כעת ב-191.8 מיליארד דולר, סכום יציב לזה שהיה לו בשבוע שעבר. ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס". הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-169 מיליארד דולר, עלייה של 3.5 מיליארד ביחס לשבוע שעבר.

לארי אליסון במקום הרביעי עם 146.3 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 1.8 מיליארד. את החמישייה סוגר וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר האת'ווי שהונו האישי מוערך ב-121 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע כ-700 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה