השוק

סלקום שוברת שיאים: הרווח הנקי הכי גבוה ב-7 שנים

הרווח הנקי הסתכם ב-53 מיליון שקל לעומת רווח של 41 מיליון שקל – עלייה של 29%. תזרים המזומנים הפנוי של החברה הסתכם בכ-77 מיליון ש"ח לעומת 38 מיליון שקל, זינוק של 103%. תזרים המזומנים הפנוי מתחילת השנה הסתכם ב- 198 מיליוני שקל לעומת 154 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד- גידול של 28.6%
מערכת ice | 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיוון פרג', shutterstock)
סלקום מדווחת הבוקר (רביעי) על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2023 ומציגה את הרווח הרבעוני הגבוה ביותר ב-7 השנים האחרונות- 53 מיליון שקל. נתונים מרכזיים לרבעון השלישי של 2023 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, מציגים המשך צמיחה בכלל הפרמטרים המרכזיים:
 
הרווח הנקי הסתכם ב-53 מיליון שקל לעומת רווח של 41 מיליון שקל – עלייה של 29%. תזרים המזומנים הפנוי של החברה הסתכם בכ-77 מיליון ש"ח לעומת 38 מיליון שקל, זינוק של 103%. תזרים המזומנים הפנוי מתחילת השנה הסתכם ב- 198 מיליוני שקל לעומת 154 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד- גידול של 28.6%.
 
 
הרווח התפעולי הסתכם ב-111 מיליון שקל לעומת 95 מיליון שקל – גידול של כ-17%. נרשם גידול שיא של 21 אלף מנויי סיבים מהרבעון הקודם. 240 אלף מלקוחות החברה נמצאים על רשת הסיבים. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.125 מיליארד שקל לעומת 1.115 מיליארד שקל –עלייה של כ-1%. 
 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "בתקופה הנוכחית, עת מלחמה, סלקום מגויסת בכל ענפי הפעילות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי ופועלת כדי להבטיח רציפות תקשורתית לכלל לקוחותיה בכל רחבי ישראל. החברה פתחה מגוון הטבות ללקוחותיה ובנוסף פעלה לטובת חיזוק אתרי תקשורת באזורי הלחימה על מנת לאפשר תקשורת תקינה של האזרחים וכוחות הבטחון. כולנו בסלקום מייחלים לשובם של כלל החטופים, הנעדרים והחיילים הנמצאים בשטח בשלום לביתם.
 
סלקום ממשיכה להציג ברבעון השלישי תוצאות מרשימות בכל הפרמטרים המובילים, המעידות על המשך מגמת הצמיחה של הקבוצה עם הרווח הגבוה ביותר ב-7 השנים האחרונות, גידול בהכנסות מפעילות הסלולר, הנייח, ציוד הקצה ואף החשמל, זינוק בתזרים המזומנים של החברה והמשך ירידה במינוף. סלקום תמשיך באסטרטגיה שהחלה בשנה האחרונה לביסוס מעמדה כשחקנית מובילה של עולם פתרונות מקיף ושלם לכלל לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד. " 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה