תקשורת ומדיה

סלקום ו-yes הודיעו: "נעצור את חיובי הטלוויזיה והאינטרנט לתושבי הדרום"

סלקום ויס הודיעו כי יעצרו את כל חיובי הטלוויזיה והאינטרנט לכלל לקוחותיהם, תושבי הדרום שפונו מבתיהם עקב המלחמה. ההקפאה תעשה באופן אוטומטי לחודש הקרוב
מערכת ice |  2
yes ,HOT, סלקום tv (צילום freepik)
סלקום מעדכנת כי תעצור את חיובי הטלוויזיה והאינטרנט לכלל לקוחותיה תושבי הדרום שפונו מבתיהם עקב המלחמה. ההקפאה תתבצע באופן אוטומטי לחודש הקרוב. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר סלקום.
גם חברת yes מעדכנת כי לא תחייב את תושבי עוטף עזה שפונו מבתיהם עבור שירותי הטלוויזיה והאינטרנט בחודש אוקטובר. אי החיוב יתבצע באופן אוטומטי לתושבים לחודש הקרוב ללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות.
לפרטים ולמידע נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה במספר 2080*.
כזכור, לפני מספר ימים הודיעה סלקום כי החלה החברה בשדרוג מהירות הסיבים לכלל הלקוחות, הנמצאים על רשת הסיבים, לגלישה במהירות 1 ג'יגה למשך חודש שלם וללא עלות, זאת על מנת לאפשר למאות אלפי לקוחותיה לצפות בטלוויזיה ולעבוד מהבית עם אינטרנט יציב ומהיר.
פעילות שדרוג המהירות החלה ותושלם בהדרגה לכלל הלקוחות הנמצאים על רשת הסיבים בימים הקרובים. בנוסף, תפתח סלקום לכלל הלקוחות בעלי מכשיר נתמך, גלישה ברשת דור 5 בחינם. המעבר לדור 5 נועד לאפשר לכלל לקוחות הסלולר תקשורת וגלישה מהירה ורציפה ובטוחה, על מנת שיוכלו להמשיך ולשמור על קשר עם קרוביהם בימים המורכבים האלו. הן השדרוג למהירות 1 ג'יגה בסיבים והן המעבר לדור ה-5 יבוצעו באופן אוטומטי וללא עלות ואין צורך בפנייה לשירות הלקוחות. הגלישה בדור ה-5 כפופה להימצאות אנטנות במרחב בו נמצאים הלקוחות.
 
בנוסף, סלקום תפעיל החל מהיום מוקד ייעודי לתושבים שפונו מבתיהם ולמשפחות הנרצחים, הנופלים, החטופים והנעדרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודה רבה, ממש יצאתם מגדרכם
    חורבן הבית 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושקים אתכם, אבל רק קצת...
    סגור
  • 1.
    אחרי שפינו את כל התושבים זה חינם.. חח (ל"ת)
    טלי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור