השוק

150 מיליון שקל: עסקת הענק של אינובה אנרג'י ומשאב אנרגיה

אינובה אנרג'י ומשאב אנרגיה חתמו על הסכם לפיו תספק אינובה ללקוחותיה חשמל שמייצרת משאב בתחנת הכוח נשרים. במסגרת ההסכם, תרכוש אינובה חשמל ממשאב תמורת כ-150 מיליון שקל
מערכת ice | 
אנרגיה מתחדשת (צילום pixbay pexels edit ice)
חברות האנרגיה 'אינובה' וחברת 'נשרים אנרגיה מובילה' מקבוצת משאב אנרגיה, חתמו על הסכם חדש שבמסגרתו תרכוש אינובה חשמל ממתקני ייצור של חברת נשרים עבור לקוחותיה הפרטיים, העסקיים ורשויות מקומיות.
במסגרת ההסכם, החל מחודש אוקטובר הקרוב תמכור נשרים ללקוחות אינובה חשמל המיוצר בתחנת הכוח נשרים שממוקמת בסמוך למפעל נשר רמלה. היקף הרכישה המצטבר של אינובה מנשרים יעמוד על כ-150 מיליון שקל על פני 5 שנים.
הסכם זה, לצד עסקאות נוספות שמקודמות בימים אלו, נחתם במקביל להיערכותה של אינובה להסדרת השוק במשק החשמל, שתאפשר לה כספקית חשמל למכור בתעריפים מוזלים ללקוחותיה. ההתקשרות עם משאב אנרגיה מהווה צעד משמעותי ביישום התוכנית האסטרטגית של אינובה לבסס את מעמדה כחברה חדשנית ומובילה באספקת פתרונות אנרגיה.
כמו כן, החברה תספק למגדלי משה אביב חשמל בהיקף של עשרות מילוני שקלים על פני ארבע שנים. הסכם זה נשען על ההבנה של חברות ניהול נדל"ן שונות, דוגמת מגדלי משה אביב, כי ישנו צורך בספק אנרגיה כולל עבור מגדלי עסקים ומגורים במטרה להקים תשתית טעינה שמנוהלת לפי חלוקת עומסים, במטרה לספק חשמל ובהמשך גם לספק פתרונות מקומיים לייצור ואגירת אנרגיה. מדובר במענה הוליסטי שחברות בודדות במשק מספקות בשלב זה.
יובל קינן, מנכ"ל אינובה אנרג'י, ציין: "כחברה שמביאה פתרונות חדשניים ומתקדמים, אנו ממשיכים להגדיל את היקף החשמל שיאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות טעינה מנוהלים והוזלה בעלויות החשמל. שיתוף הפעולה עם משאב אנרגיה שמאפשר לאינובה להמשיך לבסס את מעמדה כחברה מובילה לפתרונות אנרגיה כוללים בישראל ע"י מתן גמישות ופתרונות מותאמים למתחמים עסקיים-מסחריים, לקוחות בבניינים משותפים ורשויות מקומיות".
דן רפאלי, מנכ"ל משאב אנרגיה, מסר: "אנו שמחים על הבעת האמון והבחירה של אינובה במשאב אנרגיה כספקית החשמל עבור לקוחותיה. אנו במשאב אנרגיה פועלים נמרצות על מנת להגדיל את מקורות הייצור והאספקה, ליצור גיוון רחב באמצעי הייצור תוך כדי שימוש במתקני אגירה בכדי להשיא את התועלות של לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה