השוק

הסטארטאפ הישראלי גייס 35 מיליון דולר לפיתוח תוכנת בינה מלאכותית

החברה פיתחה פלטפורמת מודיעין משפטי, הסורקת מקורות מידע מרובים ברשת ומזהה הפרות חוק פוטנציאליות. לשם כך, החברה השלימה גיוס של כ-35 מיליון דולר
מערכת ice | 
מייסדי דארו - גילה חייט ואבייתר בן ארצי (צילום ליאת שליט, vecteezy)
חברת הסטארט-אפ דארו, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 35 מיליון דולר. החברה פיתחה פלטפורמת מודיעין משפטי, הסורקת מקורות מידע מרובים ברשת ומזהה הפרות חוק פוטנציאליות. מאות ליטיגטורים בעשרות משרדי עורכי דין מובילים בארה״ב נעזרו בפלטפורמה כדי לטפל בהפרות חוק בשווי כולל של למעלה מ-10 מיליארד דולר.
סבב הגיוס הובל על ידי Georgian, קרן הון סיכון מובילה בתחום הבינה המלאכותית. הסבב כלל גם את המשקיעים הקיימים מקרנות F2, Entrée Capital ו-NFX. החברה עתידה להרחיב את פעילות המחקר והפיתוח בתחום הבינה המלאכותית (AI) במטרה לפרוץ לתחומים משפטיים חדשים ולהרחיב את מודל השפה שפיתחה עד כה.
״אינספור הפרות חוק משפיעות על מספר עצום של בני אדם בכל יום, וזאת למרות שהראיות להפרות הללו זמינות ברשת האינטרנט״, אמר מנכ״ל ומייסד החברה אבייתר (אבייה) בן ארצי. ״ללא שימוש בטכנולוגיה ייעודית, עורכי דין מתקשים לעיין באופן שיטתי במאות אלפי מאגרי מידע, להצליב ביניהם ולאתר הפרות חוק נסתרות״.
״בדארו אנחנו מדמיינים מערכת משפט ששמה את האדם במרכז ונתמכת על ידי כלי בינה מלאכותית. מערכת המאפשרת לאנשים לסמוך ולבטוח שכל הפרת חוק תתגלה במהירות, מוערכת במדויק ונפתרת ביעילות״ אמרה גילה חייט, מייסדת ו-CTO בחברה.
״הגיוס האחרון יעזור לנו להתקרב למציאות הזו ויאפשר לנו להעמיק את הטכנולוגיה שלנו ולאמן מודלים נוספים שירחיבו את תחומי הפעילות של החברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה