השוק

שיין בדרך לחנויות? המהלך המפתיע של החברה השנויה במחלוקת

האם שיין בדרך לחנויות? אם החברה אכן תרכוש שליש מהבעלות ברשת הביגוד האמריקנית פוראבר 21, ייתכן וזה יהיה אחד מצעדי ההתרחבות שלה. לצד זאת, החברה מתכננת להפחית בייצור שלה לטובת מהלך שיהפוך אותה למתחרה באמזון
מערכת ice | 
אתר SHEIN (צילום freepik, מתוך אתר shein)
למרות הביקורות הרבות על תנאי ההעסקה הקשים במפעלי שיין, נדמה כי החברה כאן כדי להישאר. לפי דיווחים מעבר לים, שיין שמה בפניה מטרה לחקות את אופן הפעולה של אמזון, וכדי להשיג את המטרה היא תרכוש שליש מהבעלות ברשת הביגוד המוכרת - פוראבר 21.
לפי מודרן ריטייל, שיין הודיעה כבר בשבוע שעבר שתרכוש את הבעלות ב"ספארק", יוזמה משותפת של בעלי הרשת וחברת סיימון פרופרטי גרופ. הרכישה הזו עתידה להרחיב את היקף ההפצה של פוראבר 21 בקרב קהל הלקוחות של שיין באונליין, ובפרט לקהל של כ-150 מיליון צרכנים. 
כמו כן, העסקה המתהווה תאפשר לשיין לחתור ליוזמות חדשות ובהן מכירת מוצריה בחנויות הפיזיות של פוראבר 21 בארה"ב, והפחתה בייצור שלה כדי להפוך למארקטפלייס שדומה באופן פעילותו לאמזון. יש לציין כי שיין הוציאה לפועל מהלך כזה בברזיל ובארה"ב לפני חודשים ספורים דרך חברת צד שלישי.
לפי המומחים מדובר במהלך שכנראה יביא לחברה לא מעט הצלחה ופריחה כלכלית. ואכן, עוד לפני כן, ההערכות הן כי שיין הכניסה כ-23 מיליארד דולר בשנה החולפת, וכעת בעקבות המהלך היא צופה עלייה של 40% ברווח הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה