השוק

לאומי מיישר קו עם פועלים ודיסקונט: יפתח קווי אשראי להייטק

בנק לאומי החל להפעיל הערב את מערך התמיכה בחברות הטכנולוגיה הישראליות; לציין כי לאומי אינו מחזיק ברישיום בנקאי בארה״ב לאחר שמכר בצעד קצר רואי את הפעילות בארה״ב
ניצן כהן | 
חנן פרידמן (צילום Magma Images, אורן דאי)
בנק לאומי מיישר הערב קו עם המערכת הבנקאית הישראלית ומעמיד את זרוע ההייטק שלו לטובת חברות הטכנולוגיה שנפגעו מקריסת סיליקון ואלי. נזכיר כי בנק לאומי מכר לפיי כשנה וחצי את הפעילות שלו בארה״ב בצעד קצר רואי ולכן בשונה מפועלים, דיסקונט ומזרחי הוא משמש רק כמתווך בין חברות ישראליות לשוק האמריקאי.
לאומיטק, זרוע בנקאות ההייטק של בנק לאומי, מודיעה הערב (שבת) כי תגדיל את מסגרת המימון הכוללת של הבנק לטובת הלוואות venture lending, לתמיכה בחברות צמיחה ובסטארט-אפים שנותרו ללא גישה לקווי האשראי והנזילות שלהם בעקבות קריסת בנק סיליקון ואלי (SVB).

מהלך זה של לאומיטק מגיע לאחר כמה ימים מאומצים שבהם עבדו מסביב לשעון צוותים ייעודיים, אשר טיפלו בחברות הישראליות שביקשו להעביר את כספם בצורה מהירה. הצוותים עבדו גם במטה לאומיטק בישראל וגם במטה ואלי נשיונל בנק בארה"ב, שאליו מוזג לאומי ארה"ב ובו מחזיק לאומי  15%. במהלך הימים האחרונים הצליחו צוותי לאומיטק לסייע ללקוחותיהם להעביר לישראל כמיליארד דולר.
תימור ארבל-סדרס, מנכ"לית לאומיטק: "לאומיטק, כזרוע בנקאות ההייטק הגדולה והמובילה בישראל, תמשיך לסייע לתעשיית ההייטק לצלוח את המשבר הנוכחי. אני גאה בעבודה המאומצת שביצעו עד כה האנשים המצוינים שלנו, ומבטיחה שנמשיך לעשות הכול כדי לעזור וללוות את החברות ואת הסטארט-אפים לעבור בביטחה את האתגרים ולהמשיך לתמוך בצמיחה שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה