השוק

גאווה ישראלית: פירמת ההשקעות הענקית בחרה בקרן ישראלית

פירמת ההשקעות Blue Owl בחרה בפלטפורמת הקרנות האלטרנטיביות של iFunds מבית אלטשולר שחם ו-iCapital 
מערכת ice |  1
עו"ד (רו"ח) לימור אופז-רצון (צילום יח"צ)
פירמת ההשקעות המובילה Blue Owl בוחרת בפלטפורמת הקרנות האלטרנטיביות של iFunds מבית אלטשולר שחם ו-iCapital לטובת פתיחת שערי קרנות הדגל של Owl Rock למשקיעים הכשירים הפרטיים בישראל.
במפגשים שערכו לפני מספר שבועות נציגי Blue Owl עם בנקים בישראל ועם פמילי אופיסז (Family office) ישראליים, השיקה פירמת ההשקעות הבינלאומיות המנהלת מגוון קרנות השקעה אלטרנטיביות בהיקף כולל של למעלה מ-130 מיליארד דולר, את שיתוף הפעולה שלה עם חברת iFunds הישראלית מבית אלטשולר שחם.

במסגרת שיתוף הפעולה יועלו 2 קרנות דגל Direct Lending (מימון ישיר) של Owl Rock מבית Blue Owl – על פלטפורמת הקרנות האלטרנטיבית של iCapital Network המיוצגת בארץ על ידי iFunds ובכך יהיו פתוחות לציבור המשקיעים הפרטיים בישראלי.
שתי האסטרטגיות מאפשרות ללקוחות הכשירים להנות מפירות המימון הישיר הפרטי ברמת נזילות גבוהה יחסית, ללא תקופת נעילה של הכסף וללא קריאות לכסף. שתי הקרנות מאוגדות כ-BDC וככאלה הן יחלקו למשקיעים את רווחי הקרן באופן שוטף.
"אנחנו שמחים בהזדמנות להביא לציבור המשקיעים הכשירים בישראל שתי קרנות evergreen איכותיות והיסטורית ביצועים מבוססת מבית היוצר של Blue Owl", ציינה עו"ד (רו"ח) לימור אופז-רצון, שמובילה את תחום המוצרים ב-iFunds. "שיתוף הפעולה עם Blue Owl הוא צעד ראשון בהרחבת פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיביות של iCapital בישראל ובהתאמת מגוון הקרנות המוצעות על הפלטפורמה לדרישות קהל המשקיעים הכשירים בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה
    שרה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד נקודת אור בימים אפלים של אנרכיסטים שמוכנים להרוס את המדינה הזאת.
    סגור