בארץ

חוק האפליה: אלטשולר שחם מצטרפת לגל המחאה

המחאה נגד חוק האפליה צוברת תאוצה. אחרי שבנק דיסקונט ו-וויז הכריזו כי לא יתנו יד לאפליה מכל סוג שהוא, גם בית ההשקעות אלטשולר שחם מצטרף לגל המחאה
מערכת ice |  1
רן שחם (צילום סם יצחקוב)
מצטרפת חדשה למחאה נגד חוק האפליה. בית ההשקעות אלטשולר שחם מכריז היום (שני) כי לא יתנו יד לאפליה מכל סוג שהוא. בהודעה שמסרה החברה נכתב "בהמשך לשיחה הציבורית על התיקון לחוק האפליה, בית ההשקעות אלטשולר שחם, מדגיש כי ימשיך להיות בית פתוח לכל מיליוני לקוחותינו, ללא הבדל דת, גזע ומין".
עוד נכתב בהודעת החברה כי "אנו מתחייבים לא להתקשר ו/או להשקיע אל מול גוף שבחר להפלות לקוחות, עובדים, או לנקוט בכל אפליה שהיא כלפי מגזר שהוא". פרט להודעת החברה גם מנכ"ל בית ההשקעות, רן שחם חיזק את ההתנגדות לחוק האפליה.

"כגוף עסקי בעל השפעה על המשק הישראלי אנו רואים מחויבות בלקיחת אחריות על האקלים החברתי בתוך ומחוץ לבית ההשקעות. אלטשולר שחם מקדמת ערכים של שוויון, גיוון לכל קצות האוכלוסייה הישראלית וככזו לא ניתן יד לאפליה מכל סוג שהוא", מסר שחם והתחייב. "אנו נמשיך לקדם שיח פתוח, שוויוני, מכיל ומגוון למען מאות אלפי עובדנו ולמען מיליוני לקוחותינו ונצביע ברגליים למען חברה האוחזת בערכים אלו. זוהי שעתנו כגוף מוסדי לא רק לנהל השקעות, אלא לתת ביטוי לערכים שמנחים אותנו ואת עובדנו, יום- יום, שעה – שעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בסופו של דבר לאנשים אכפת מהכסף
    הריאלי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אדם ממוצע היה מעדיף להפקיד כסף אצל מישהו קצת שמרן אבל שיודע להרוויח לו מאשר אדם מודרני וליברלי אבל שמפסיד20% בשנה
    סגור