השוק

אילון מאסק יתפטר מתפקידו כמנכ"ל טוויטר? מיליארדי המשתמשים יחליטו

מאסק, שרכש את הרשת החברתית רק לפני שבועיים ב-44 מיליארד דולר, הציב ל-122 מיליון העוקבים שלו סקר פשוט: האם להתפטר מתפקידי כמנכ"ל? בינתיים, 56% הצביעו בעד. האם יהיה מהפך?
כפיר אדר | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
אחרי שאיבד את תואר האיש העשיר בעולם, מייסד טסלה והרוכש הטרי של טוויטר, אילון מאסק שואל את משתמשי הרשת החברתית שרכש האם עליו לפרוש מתפקיד ראש חברת המדיה החברתית בצעד מוזר נוסף מאז רכש את הפלטפורמה באוקטובר.
המיליארדר פרסם סקר לטוויטר ביום ראשון בערב ושאל "האם עלי לפרוש מתפקיד ראש טוויטר?" עם אפשרות "כן" ו"לא". כאשר גם הוסיף: "אני אעמוד בתוצאות הסקר הזה". קולות ה"כן" ניצחו את ה"לא" - מהווים כמעט 56% מהקולות כשעה לאחר שצייץ את הסקר ל-122 מיליון העוקבים שלו וכ-11% מהם כבר השיבו.
 
"כמו שאומר הפתגם, היזהר במה שאתה מבקש, מכיוון שאתה עלול לקבל את זה", הוסיף מאסק בציוץ שני ומבשר רעות. מאסק נכנס לתפקיד מנכ"ל טוויטר לאחר שהדיח את המנכ"ל לשעבר פאראג אגרוואל זמן קצר לאחר שרכש את ענקית המדיה החברתית תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר.

מנכ"ל טסלה עורר מספר מחלוקות מאז לקח את ההגה של חברת המדיה החברתית. מאסק ביצע פיטורים מסיביים, השעה חשבונות עיתונאים ואפילו דילג על תשלום שכר הדירה של מטה טוויטר בסן פרנסיסקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה