השוק

חברת הקנאביס בדרך לשוק הנדל"ן הישראלי? זה המהלך המתוכנן

טוגדר פארמה בוחנת הכנסת פעילות נדל"ן לחברה הציבורית לצד פעילות הקנאביס: בין היתר תבחן החברה שילוב פעילות נדל"ן של ניסים ברכה, הנמנה על בעלי השליטה בחברה
מערכת ice | 
קנאביס (צילום unsplash, shutterstock)
חברת הקנאביס הרפואי טוגדר פארמה מדווחת כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה לבחינת אפשרות להכנסת פעילות נוספת לחברה בתחום הנדל"ן, לצד הפעילות הקיימת בתחום הקנאביס הרפואי.
עוד דיווחה החברה כי דירקטוריון החברה הסמיך את ועדת הביקורת לכהן כוועדה בלתי תלויה על מנת לבחון אפשרות להכנסת פעילות נדל"ן המצויה כיום בבעלותו ניסים ברכה, הנמנה עם בעלי השליטה בחברה.

ברכה עוסק בתחום הנדל"ן ב-20 שנה האחרונות והוא בעל ניסיון רב בייזום, הקמה וניהול של נכסי נדל"ן. בין היתר, יזם ברכה את מתחם גלובוס סנטר אשקלון הסמוך למושב מבקיעים, ומשתרע על כ-120 דונם ובו 30 אלף מ"ר של שטחים מסחריים עם רשתות ארציות ובינלאומיות לרבות רשת הקמעונאות יוחננוף, וכן מרכזים לוגיסטיים בהיקף של 30,000 מ"ר בתפוסה מלאה. כמו כן, לברכה פעילות ענפה בתחום הנדל"ן הכולל שותפויות בקרקעות ומבנים למרכזים מסחריים, קרקעות למסחר ותעסוקה בצריפין בהיקף של 80,000 מ"ר, מרכזים לוגיסטיים מלונאות מגורים והתחדשות עירונית, בהיקפים גדולים.
לאחרונה דיווחה טוגדר על תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי של 2022 עם צמיחה מהירה בהכנסות מתחום הקנאביס הרפואי - החברה מעריכה כי הכנסותיה ברבעון השלישי תסתכמנה בלפחות 7.5 מיליון שקל, עליה משמעותית בהשוואה להכנסות של 9.8 מיליון שקל בכל המחצית הראשונה של 2022. החברה ציינה כי הצמיחה בהכנסות נובעת מיישום האסטרטגיה שלה להרחבת נתח השוק שלה בישראל והתרחבות בתוך מדינות האיחוד האירופאי, תוך הגדלת היקפי הפעילות.
ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה מסר כי "ההחלטה לבדוק אפשרות להכנסת פעילות נדל"ן לחברה נועדה לייצר ערך נוסף לבעלי המניות של החברה. אנו מאמינים כי תחום זה עתיד ליצר בשנים הקרובות הזדמנויות מבטיחות, בין היתר לאור הגידול באוכלוסייה, ביקוש לשטחי מסחר, אחסנה ולוגיסטיקה וכמובן לאור מחסור עז בפתרונות בתחום הדיור."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה