השוק

טוגדר קיבלה אישור ממשרד הבריאות לייבא קנאביס לישראל

ההיתר שקיבלה טוגדר הוא לייבוא של 850 ק"ג קנאביס רפואי שהיא מגדלת בחווה שלה באוגנדה; ניסים ברכה: "החווה באוגנדה הפכה הפכה לספק משמעותי של קנאביס רפואי לישראל"
ניצן כהן |  1
קנאביס, מניות (צילום pixabay)
חברת הקנאביס הרפואי טוגדר קיבלה את אישור משרד הבריאות לייבא לישראל 850 ק"ג של קנאביס רפואי שהיא מגדל בחווה באוגנדה. ההיתר הזה מצטרף להיתר שקיבלה החברה ברבעון הראשון של השנה לייבא לישראל. טוגדר השלימה ברבעון הראשון משלוח של 700 ק"ג קנאביס רפואי מאותה החווה באוגנדה לשוק בגרמניה.
לאחרונה דיווחה טוגדר שהחלה באספקת קנאביס רפואי גם לאנגליה והיא בוחנת כניסה לשווקים נוספים באירופה באמצעות הפעילות המשותפת לה ול- Cantourage בגרמניה.

ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר מסר כי, "ההיתר שהתקבל יגדיל את זמינות הקנאביס הרפואי האיכותי של טוגדר בישראל. החווה באוגנדה הפכה לספק משמעותי של קנאביס רפואי לישראל ולשוק האירופאי.
"בהסתכלות קדימה, אנחנו רואים פתיחה של שווקים נוספים באירופה, כך שלאחר שנכנסנו לגרמניה ולאנגליה אנחנו מסתכלים גם על מדינות נוספות באיחוד האירופאי שנמצאות בתהליכים מתקדמים לפתיחת שוק הקנאביס. ערוץ השיווק שיצרנו בגרמניה, יחד עם חברת  Cantourage, מהווה עוגן לאספקת קנאביס שוטפת ואנו מעריכים שהוא ימשיך לשרת את הביקוש המשמעותי של כלל מדינות האיחוד". 
נזכיר כי תעשיית הקנאביס הישראלית נמצאת במשבר ולאחר שהפכה לאופנה בשנים עברו השתנתה המגמה וחברות הקנאביס הישראליות איבדו גובה. טוגדר היא שונה מעט מחברות אחרות מאחר ויש לה פעילות אמיתית והיא נאבקת על מקומה בתעשייה הזו שבאופן עקרוני יש לה עתיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לה פעילות אמיתית
    משה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משטח של 50 דונם היא מוכרת כמויות של כמה טון שנתי. זה בדיחה. חברה בורסאית כמו כל השאר. הכסף יגמר בשלב כלשהו.
    סגור