בריאות

ירוק עולה: סניף חדש לרשת בתי המרקחת לניפוק קנאביס

שיח מדיקל גרופ, המגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי, רכשה שליטה בבית מרקחת שישי בעל רישיון לניפוק קנאביס ברחובות. המנכ"ל יוגב שריד: "עד סוף 2023 הרשת תמנה 10 סניפים"
מערכת ice | 
קנאביס (צילום freepik)
שיח מדיקל גרופ, המגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי, רכשה שליטה בבית מרקחת נוסף בעל רישיון לניפוק קנאביס ברחובות. כעת מונה רשת בתי המרקחת של החברה 6 סניפים פעילים בפריסה ארצית, והיא בשלבי הקמה של שני בתי מרקחת נוספים בתל-אביב. 
עם רכישת בית המרקחת הראשון על ידי החברה, לפני פחות משנה וחצי, הודיעה שיח על כוונתה להקים רשת בתי מרקחת אשר תימנה כ-10 סניפים עד סוף 2023. בכוונת שיח להגדיל באופן משמעותי את פעילות הקנאביס בבית המרקחת, בדגש על מוצרי החברה.
יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, מסר: "אנו ממשיכים ביישום תוכניות העבודה של החברה להרחבת רשת בתי המרקחת שבבעלותנו. אני שמח כי קצב התפתחות הרשת הינה בהתאם לתחזיות עליהן הצהרנו עם רכישת בית המרקחת הראשון בחודש אוגוסט 2021. אנו צופים כי עד סוף 2023 תימנה הרשת 10 סניפים והיא מהווה את החוליה האחרונה בשרשרת הערך המוצלחת שלנו שמתחילה בגידול ונגמרת במכירות".
"כינונה של רשת בתי מרקחת הינה בהתאם לאסטרטגיית להרחבה והעמקת האחיזה בקצוות שרשרת הערך", הוסיף שריד, "קרי מחד הגידול וחומרי הגלם ומאידך רצפת המכירה והמגע עם הצרכן הסופי. הבעלות על רשת בתי מרקחת טומנת בחובה יתרונות רבים הן מול ספקים ושותפים והן במסגרת מאמצי שיווק מיתוג והרחבת בסיס הלקוחות של מוצרי שיח".
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-64%) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008, מחזיקה כיום במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות בארץ ובחו"ל, לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. בין מותגי החברה: תכלת, מרמלדה, בלאק, הולנדי, בראוניזז ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה