השוק

חברת קנאביס ישראלית רושמת הכנסות של 7.5 מיליון ש"ח

טוגדר פארמה: תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי של שנת 2022 עם צפי הכנסות מוערך של כ-7.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-9.8 מיליון שקל בכל המחצית הראשונה של 2022
מערכת ice |  1
קנאביס (צילום unsplash, shutterstock)
חברת הקנאביס הרפואי, טוגדר פארמה, מדווחת כי בהמשך לפרסום הדוחות הכספיים של החברה למחצית הראשונה של שנת 2022, מפרסמת החברה כעת אומדן הכנסות לרבעון השלישי לשנת 2022 – המשקף את ההמשך בצמיחה המהירה בהכנסות. הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2022 צפויות להסתכם בכ-7.5 מיליון שקל, לכל הפחות, עליה משמעותית, בהשוואה להכנסות של כ-9.8 מיליון שקל בכל החציון הראשון של 2022.
אומדן ההכנסות מהווה כ-76% ביחס להכנסות החברה בכל החציון הראשון של השנה, דבר המשקף את התוצאות מיישום האסטרטגיה של החברה להרחבת נתח השוק שלה בישראל והתרחבות בתוך מדינות האיחוד האירופאי, תוך הגדלת היקפי הפעילות. מוצרי החברה אשר מעובדים בגרמניה באמצעות השותף הגרמני ונמכרים בשוק הגרמני והאנגלי יחלו להימכר ברבעון הקרוב גם בפולין ובשוויץ תחת השם TOGETHER או כמותג פרטי עבור לקוחות שונים. מפעל החברה החל במתן שירותי אריזה ללקוחות שונים בישראל, מהלך זה צפוי להביא לגיוון מקורות ההכנסה.
 
ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה, מסר: "יצירת תזרימי מזומנים מישראל ומחו"ל, מפעילויות מגוונות, ממצבת אותנו כשחקן משמעותי בשוק הישראלי עם תשתית מכירתית נרחבת גם בשוק האירופי אשר נמצא בצמיחה מהירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזכות סאדמן :) (ל"ת)
    דנה 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור