השוק

בשעה טובה: רשת האירוח סלינה משלימה מיזוג

רשת האירוח סלינה נמצאת לקראת מיזוג עם חברת BOA. המיזוג מצריך את אישור בעלי המניות אשר יצביעו על המיזוג ב-21 באוקטובר. שווי החברה צפוי להגיע למיליארד ורבע דולר
מערכת ice | 
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
ב-25 באוקטובר זה סוף סוף יקרה. רשת האירוח, סלינה, שהוקמה בידי רפי מוסרי ודניאל רודוסבסקי, תשלים את מיזוגה עם חברת BOA. התהליך, אשר החל כבר בדצמבר 2021 וכבר נדחה כבר באוגוסט 2022 אמור לעבור את אישור בעלי המניות ב-21 באוקטובר. שווי סלינה לאחר המיזוג אמור לנוע בין מיליארד דולר למיליארד ורבע דולר, וזאת בהתאם להיענותם של משקיעי BOA.
סלינה ו-BOA, חברת הספאק לתוכה היא תתמזג, דיווחו כי הגישו את טופס 4-F (תשקיף למיזוג פומבי) לרשות ניירות הערך של ארה"ב. פרט לכך כמובן נותר אישור בעלי המניות בהצבעה שתתרחש החודש.

סלינה, אשר החלה את פעילותה בשנת 2014, מציעה אפשרויות לינה בצד חללי עבודה משותפים ואזורי בילוי. לרשת ישנם 163 נכסים, לא כולם עדיין מוקמים ופעילים, ב-26 מדינות. אורחי החברה יכולים לבחור בין לינה בחדרים משותפים (עד 12 איש) ואף חדרים פרטיים במחירים גבוהים יותר. הגיל הממוצע בשנת 2021 של משתמשי הרשת עמד על 32.
עד כה גייסה סלינה יותר מ-350 מיליון דולר בשנים האחרונות, כשבין המשקיעים שלה היו לן בלווטניק, אדם נוימן, סר רונלד כהן ומייסדי VEN, אור בוקובזה וחן אבני. שווי מניות המשקיעים לאחר השלמת המיזוג יעמוד על סך של 851 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה