השוק

יוליוס בר: ההשקעה עכשיו צריכה להיות במניות שמחלקות דיבידנדים

מתיו ראצ'טר, ראש מחקר אסטרטגיית הון ביוליוס בר אומר היום שבהתחשב הסיכונים לכלכלה העולמית, בטווח הזמן הקרוב הוא ממליץ להתמקד במניות של חברות בריאות ומניות של חברות שמחלקות דיבידנדים - והרבה
ניצן כהן | 
מתיו רצסטר (צילום יוליוס בר)
מתיו ראצ'טר, ראש מחקר אסטרטגיית הון ביוליוס בר אומר היום על "תסמונת פוסט-ג'קסון-הול" בשוק המניות כי הנאום הניצי של ג'רום פאוול בג'קסון הול ביום שישי, הביא לכך ששוקי המניות ירדו בשיעורים ניכרים, ובראשן מדד S&P500 אשר ירד מתחת ל-4,000 נק' לראשונה מאז סוף חודש יולי. 
"החולשה הזו, נבעה מנתונים טובים מהצפוי של משרות פתוחות בארה"ב שחיזקו את התפיסה של הפדרל ריזרב כי יש להדק את המדיניות המוניטרית, כמו גם המתיחות הגיאופוליטית הגוברת סביב טייוואן/סין. במבט קדימה, המניות צפויות להיכנס לתקופה עונתית חלשה" הוא אומר. 

"מניתוח של שורהת נתונים החל משנת 1985, ניתן לראות כי ספטמבר הוא החודש היחיד בו נרשמה תשואה חציונית חודשית שלילית (0.7%-). התשואה השלילית הזו צפויה להיות אפילו חדה יותר השנה, בהתחשב בתקופת ההשבתה הקרובה לרכישות חוזרות החל מאמצע ספטמבר, שתימשך כארבעה שבועות. 
"בהתחשב בסיכונים לטווח הקרוב, אנו ממשיכים להמליץ למשקיעים לשמור על הטיה דפנסיבית לעת עתה, תוך שמירה על עודף משקל של מניות שוויצריות, בריאות ודיבידנדים גבוהים".
באשר לטווח הבינוני אומר ראצ'טר כי הוא ב"אסטרטגיית משקולת" בטווח הבינוני, "אנחנו רואים סיכוי טוב שמניות צמיחה גדולות יעלו יותר ממניות הערך הרגישות יותר למקרו כלכלה. לאחר הירידות החדות מתחילת השנה אנחנו רואים שמניות הצמיחה הגדולות נסחרות במכפיל מכירות של 2 ביחס לשוק  וזו הרמה הנמוכה ביותר מאז תחילת 2018.
"יתר על כן, בששת המקרים האחרונים מאז שנות ה-70 בהן האינפלציה בארה"ב הגיעה לשיא של מעל 5%, הצמיחה עלתה על ערכה בששת החודשים שלאחר מכן. לכן, אנו רואים במצב הנוכחי הזדמנות טקטית טובה לאסוף מניות צמיחה נבחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה