השוק

Torii משלימה סבב גיוס נוסף של 50 מיליון דולר

Torii מפתחת פלטפורמה שמנהלת את התוכנות בארגון ומאפשרת ניצול יעיל של הרשאות ומניעת בזבוז שלהם; באופן עקרוני, ככל שהארגון גדול יותר, כך המערכת של Torii הופכת להיות משמעותית יותר
ניצן כהן | 
מייסדי טורי1 (צילום נס הפקות)
Torii, הפלטפורמה המובילה לניהול SaaS באופן אוטומטי, הכריזה על גיוס של 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את Torii לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה.
סבב הגיוס הנוכחי מגיע בעקבות צמיחה היפר מואצת שהציגה Torii עם גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות, הודות ללקוחות כגון: Instacart, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות רבות, ביניהן: Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer, ועוד. מצבת העובדים צמחה במקביל ב-600%.

מלבד  Tiger Globalהשתתפו בסבב הגיוס גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- Scopus Ventures.
סבב הגיוס של Torii ישמש על מנת להרחיב את צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל, שכולם ממוקדם בחזון הייחודי של Torii: ליצור תוכנה אחת לניהול כל התוכנות. תחומי ההשקעה המרכזיים בעקבות סבב הגיוס יכללו: מיקסום ערך הנתונים של Torii, העלאת הרף בתעשיית פתרונות לניהול אוטומטי של תוכנות ה-SaaS, בנייה על האינטגרציה הרחבה של בפתרון של Torii  ויצירת אקוסיסטם סביב הפלטפורמה והרחבת תרחישי השימוש ב- Torii עבור צוותים שונים בתוך הארגון.
למעשה מה ש-​Torii עושה הוא פיתוח של שירות שמנהל את התוכנות מבוססות "התשלום החודשי" בארגון, מאפשרת ניצול טוב יותר של הרשאות. כך למשל אם הארגון רוכש מספר הרשאות לעובדי מערך הכספים, הרי שהפיתוח של ​Torii יאפשר לעובדי מערך הכספים לעשות שימוש בתוכנות תוך ניצול מלא של ההרשאות בהן. כך אם עובד מפסיק לעבוד על התוכנה לכמה שעות, הרי שעובד אחר יוכל לעשות שימוש בהרשאה באותן השעות במקום לרכוש הרשאה נוספת ולהיפך.
Torii מאפשרת לחבר את הפעילות העסקית כולה אל תוכנות הענן, תוך שמירה על סנכרון מושלם בניהול היישומים – גם כאשר הפתרונות הטכניים מתרחבים באופן מבוזר לרוחב הארגון. לא רק שלקוחות Torii יכולים לאתר ולזהות בקלות את כל תוכנות ה- SaaS שלהם, הם גם יכולים לבצע פעולות שיתרמו לעסקים שלהם, במהירות ובאופן אוטומטי.
בין היתר, פעולות אלה מאפשרות למנוע בזבוז של מיליוני דולרים ברישיונות מיותרים, להפחית מאות שעות של הפעלה ידנית ולהגן על מידע רגיש הזורם במאות יישומי SaaS חיצוניים.
יכולות הזיהוי והמיפוי של Torii מסוגלת להצליב מספר מקורות מידע בו זמנית. מיפוי התוכנות באמצעות מערכות פיננסים, מערכות משאבי אנוש, כלי הזדהות ארגונים (Google Workspace, Azure-AD, Okta, Onelogin ועוד) ויכולת זיהוי על הדפדפן, מאפשרת ל- Torii למפות את כל התוכנות בארגון תוך מספר דקות, ובכך להציף תוכנות Shadow-IT וליצור שקיפות מלאה למקבלי ההחלטות.
"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי כבר אינה עובדת כשמדובר בענן. כיום העובדים יכולים בקלות - לנסות, להפעיל, להטמיע ולרכוש - כל תוכנה חדשה בענן", אמר אורי הרמתי, מייסד ומנכ"ל Torii. "ההשקעה של Tiger בנו מהווה חיזוק אדיר לתפיסת העולם הייחודית שלנו – גישה שתומכת ביכולת של צוותי IT להעצים עובדים ולהאיץ חדשנות, במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחר Shadow IT".
על פי נתוני הלקוחות של Torii, ארגונים מוסיפים בממוצע 18-19 תוכנות ענן למערך הטכנולוגי שלהם בכל חודש – 75% מן התוכנות פועלות ללא מגבלות, מבלי שנבדקו, ועלולים שלא לעמוד במדיניות האבטחה של הארגון. על פי The ITAM Review יותר מ- 33% אחוז מרישיונות התוכנות אינם נמצאים בשימוש או מתבזבזים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה