השוק

2 עסקאות משמעותיות להייקון; המניה מזנקת ב-14%

הייקון מערכות חתמה על שתי עסקאות משמעותית וזאת שבוע לאחר שחתמה על עסקה משמעותית אחרת; בתגובה לעסקאות החדשות מזנקת מניית החברה בבורסה בשיעור חד של כמעט 14% 
ניצן כהן | 
שלמה נמרודי (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות חתמה על 2 עסקאות משמעותיות למכירת מערכות Beam2C לשוק הקרטון הגלי בהיקף כולל של כ-4.5 מיליון דולר - במקסיקו ובמזרח אירופה. נזכיר שבשבוע שעבר חתמה הייקון על עסקה ראשונה למכירת המערכת המתקדמת  'Beam2C non-stop' תמורת כ-2.5 מיליון דולר לחברת ענק אמריקאית ושתי העסקאות החדשות מביאות אותה ל-3 עסקאות בשבוע וזה משמעותי לחברה בשלב של הייקון.
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "העסקאות עליהן אנו מדווחים היום נחתמו לאחר בדיקות ממושכות על ידי הלקוחות, ומאשררות את תוספת הערך המשמעותית שהייקון מביאה לשוק העולמי לייצור האריזות מקרטון גלי, הן בטכנולוגיה המתקדמת, והן בחסכון בזמן ועלויות ללקוח וכמו כן בקידום משמעותי של נושא הקיימות. 

"במהלך השנה האחרונה הרחבנו כמתוכנן את מערך המוצרים וכן את מערך השיווק של החברה, ואנו מתחילים לראות את פירות ההשקעה גם בתחום זה, כשמדובר בין היתר בחדירה לשווקים חדשים עבור החברה. שתי ההזמנות החדשות התקבלו מחברות ותיקות ומובילות, במקסיקו ובמזרח אירופה, ואנו מאמינים כי קיים פוטנציאל התרחבות אצל לקוחות אלה למערכות נוספות, וכן אנו רואים בעסקאות אלה מנוף למאמצי השיווק של מוצרי החברה מול לקוחות נוספים משמעותיים בשוק".
בהייקון אומרים היום שהמכירה בוצעה על ידי המשווק החדש Sun Digital אתו התקשרה החברה במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2021. במסגרת העסקה הנוספת, החברה מעדכנת כי קיבלה הזמנה ומקדמה מלקוח משמעותי במזרח אירופה הפועל בתחום הקרטון הגלי לאספקה של  מערכת ה-Beam 2C.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה