השוק

מרכז ביג הגדול בישראל בדרך: זו העיר שתרוויח בענק

שיווק מתחם הפאשן החדש בפתח תקווה מתקדם במהירות, עם חתימה על חוזי שכירות עבור 60% מהשטחים המסחריים. בין השוכרים הבולטים במתחם נמצאות רשתות האופנה המובילות בישראל: קבוצת פוקס תשכור 7,000 מ"ר, כולל חנות נייקי מרשימה, פקטורי 54 תפעיל מותגי יוקרה כמו הוגו בוס וקלווין קליין, וקבוצת רנואר תפתח חנות דגל
מערכת ice | 
רני צים (צילום יחצ ביג, מאיר אדרי, shutterstock)
ביג מרכזי קניות מדווחת על התקדמות משמעותית בשיווק מתחם הפאשן החדש בפתח תקווה, עם חתימה על חוזי שכירות עבור 60% מהשטחים המסחריים. המתחם, המשתרע על פני 65 אלף מ"ר, צפוי להיות אחד ממרכזי הקניות הגדולים והמתקדמים בישראל.
בין השוכרים הבולטים במתחם נמצאות רשתות האופנה המובילות בישראל: קבוצת פוקס תשכור 7,000 מ"ר, כולל חנות נייקי מרשימה, פקטורי 54 תפעיל מותגי יוקרה כמו הוגו בוס וקלווין קליין, וקבוצת רנואר תפתח חנות דגל על שטח של 1,100 מ"ר. בנוסף, רשתות המזון טיב טעם וקרפור יפעילו סופרמרקטים במתחם.

הפרויקט השאפתני, שעלותו מוערכת בכ-2.2 מיליארד שקל, יכלול לא רק שטחי מסחר אלא גם שלושה מגדלי משרדים בני 40 קומות, מלון, וחניון ענק עם 3,000 מקומות חניה. בעתיד מתוכננים להיפתח במקום גם דיור להשכרה ודיור מוגן.
המתחם צפוי להציע חוויית קניות מתקדמת עם קומפלקס בילוי והסעדה שיתפרס על כרבע מהשטח, כולל מתחם סינמה סיטי חדש. חשוב לציין כי המתחם מתוכנן לפעול גם בשבתות, מה שמבדל אותו ממרכזי קניות אחרים באזור.
למרות ההצלחה בשיווק המתחם, עדיין נותרו כ-15%-20% מהשטחים פנויים להסכמים נוספים. ביג שומרת על אופטימיות לגבי אכלוס מלא עד מועד הפתיחה המתוכנן בסוף שנת 2028, כאשר מיקומים מיוחדים נשמרו עבור מותגים נוספים, ביניהם זארה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה