השוק

ביג בעסקת ענק: זה הקניון החדש והמצליח שרכשה

ביג מרכזי קניות בעסקה אסטרטגית במזרח אירופה: רוכשת קניון מוביל בסרביה בעיר נובי-סאד לפי שווי של 177 מיליון יורו. מדובר בקניון Promenada שהינו אחד הקניונים החזקים במדינה וכולל מותגים בינלאומיים רבים, תפוסה של  100% ומעל 10 מיליון מבקרים בשנה
מערכת ice | 
קניון נובי סאד (צילום ביג)
ביג מרכזי קניות מדווחת הבוקר כי חברה בת של החברה .CEE-BIG B.V, המוחזקת בשיעור של כ- 95% על ידי החברה, רכשה את קניון Promenada הממוקם במרכז העיר נובי-סאד, בסרביה, לפי שווי של 177מיליון אירו, מתוכם 105 מיליון אירו ימומנו על ידי הלוואה בנקאית מבנקים מובילים באירופה.
קניון  Promenadaממוקם במרכז העיר נובי סאד, העיר השניה בגודלה בסרביה ונחשב לאחד המרכזים המשמעותיים במדינה והחזק ביותר מסחרית באזור צפון המדינה. הקניון כולל שטח להשכרה (GLA) של כ- 49,200 מ"ר בשיעור תפוסה של כ- 100%, עם מעל 10 מיליון מבקרים בשנה ועם צמיחה שנתית קבועה במספר המבקרים ובהכנסות.


בין השוכרים בקניון ניתן למצוא, בין היתר, את המותגים ZARA ומותגים נוספים של קבוצת Inditex, Nike, Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, NewYorker, Sephora, Pandora, Replay, חנות קונספט של  ,Ikea מותגי קבוצת LPP ועוד. כמו כן, הקניון כולל סופרמרקט גדול, קולנוע ומתחם בילוי ומסעדות. את חתימת העסקה והמימון הבנקאי, הוביל עוזי אלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי חו"ל של קבוצת ביג
.
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין כי הרכישה תואמת את אסטרטגיית הפיתוח והצמיחה של החברה, המשלבת התמקדות במרכזי קניות ומתחמים מעורבי שימושיים תחת פעילות הפיתוח של ביג וקטגוריית המשרדים ודיור להשכרה תחת פעילות הפיתוח של אפי  נכסים וכן חלוקת הסיכון הגאוגרפי, כאשר מחצית מפעילות החברה בישראל ומחצית  במזרח אירופה והבלקן. עוד מציין גאליס, כי רכישת קניון  Promenada מהווה השקעה אטרקטיבית במיוחד, ניצול הזדמנות חד פעמי לרכישת נכס עוצמתי ואטרקטיבי שיחזק דרמטית את הפעילות המסחרית שלנו ושיתוף הפעולה שלנו עם השוכרים המובילים באירופה".



עוד הוא הוסיף כי: "רכישת הנכס תהווה מנוע צמיחה משמעותי לאור הפרמטרים הכלכליים הראשוניים המצוינים של העסקה  ולאור פוטנציאל ההשבחה שביג מזהה בנכס, בדיוק כפי שידענו לעשות בעסקאות קודמות.  הקניון הנרכש יחזק את מיצובה של ביג כחברה המובילה בתחום המרכזים המסחריים בסרביה וכאחת החברות המובילות במרחב הבלקן ומזרח אירופה בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה