השוק

הסטארטאפ הישראלי שכבש את LG חושף גיוס ענק של 35 מיליון דולר

לאחר שגייס בהצלחה במהלך השנתיים האחרונות 58 מיליון דולר ושיתף פעולה עם שמות מוכרים בשוק הסטארטאפ הישראלי פורט, הודיע כעת שהשלים גיוס ענק בגובה של 35 מיליון דולר | כל הפרטים
מערכת ice | 
מייסדי פורט (צילום פורט)
הסטארטאפ הישראלי פורט (Port), המפתח פורטל פנימי המיועד למפתחים בארגונים, הודיע היום (שלישי), שהשלים סיבוב גיוס הון מסדרה B בסך 35 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן Accel, בהשתתפות Bessemer Venture Partners והמשקיעים הקיימים Team8 ו-TLV Partners.
הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-58 מיליון דולר ומגיע בעקבות צמיחה של החברה עם עלייה של פי 7 בהכנסות השנתיות. בסיס המשתמשים של פורט התרחב פי שמונה מאז סיבוב A שגויס לפני כשנה, ולקוחותיה כוללים חברות מובילות בהן LG, GitHub ו-British Telecom.
פורטל המפתחים הפנים ארגוני של פורט, מאחד בתוכו את כל הכלים ותהליכי העבודה שהמפתחים צריכים והפלטפורמה הפתוחה ניתנת להתאמה לצרכי הארגון. פורט הפכה לסטנדרט בשוק ומספקת מערכת מרכזית המאחדת כלים, ידע ארגוני ותהליכי עבודה עבור מפתחים, צוותי אבטחה ומנהלים.
החברה נוסדה בשנת 2022 על ידי זוהר עיני, מנכ"ל החברה ויונתן בוגוסלבסקי, סמנכ״ל טכנולוגיות, ששירתו יחדיו בצבא ביחידה 8200. החברה מעסיקה 100 עובדים בישראל וארה"ב, כספי הגיוס ישמשו להרחבת מערך הפיתוח והפריסה בשוק וגיוס כוח אדם.
זוהר עיני מייסד משותף ומנכ"ל Port, הגיב לפרסומים ומסר בתגובה כי: "על כתפי צוותי הפיתוח מוטלת כיום אחריות רחבה עם דרישות מתרבות, מה שעלול להוביל לכאוס תפעולי ולירידה באיכות התוצרים. המשימה שלנו היא להעצים צוותים בתהליכי עבודה מסודרים ולהבטיח שהתהליך כולו מאובטח, עומד בכללים ואיכותי. Port מספקת פלטפורמה דינמית הניתנת להתאמה, המשתלבת בדנ"א של כל חברה".
עיני, המשיך בדבריו ואמר: "המתפתחת לפי הצרכים שלה ומאפשרת לכל הגורמים המעורבים, כולל המפתחים, אנשי הסקיוריטי והמנהלים, לשתף פעולה ביעילות ולשמור על סטנדרטים ארגוניים. הפלטפורמה מעניקה לצוותים את הבעלות על התוכנה שהם מפתחים, בעלת יכולת שחזור מהירה ומביאה לתרומה עסקית משמעותית בארגונים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה