רכב

LG חושפת: זו המערכת החדשה שתגן על הרכבים שלנו

חברת מוצרי האלקטרוניקה LG, חושפת את המערכת החדשה שפיתחה עבור יצרנית הרכבים פולקסוואגן, אשר מספקת לכלי רכב הגנת סיבר מקיפה, אשר עומדת בתקנים העולמיים בתחום
מערכת ice | 
חברת LG (צילום shutterstock)
תאגיד LG יצרנית הסמארטפונים ומכשירי האלקטרוניקה הדרום קוריאנית, מרחיבה את פעילותה בשוק הרכבים. LG, חשפה היום (רביעי) לראשונה את מערכת 'מהרכב לכל דבר'
(Vehicle to Everything  - V2X), שפיתחה עבור יצרנית הרכב פולקסווגן.
המערכת שפותחה עבור רכבי פולקסווגן, אשר זכתה לאישור CC (התקן הבינלאומי לאבטחת מוצרי טכנולוגיות מידע), מספקת הגנה מקיפה מפני גישה או הפרעה בלתי מורשית. המוצר החדש של LG, עומד גם עמד בתקני האבטחה המחמירים שנקבעו על ידי המרכז הלאומי הספרדי להצפנה, (CCN), שם זכה לדירוג Evaluation Assurance Level (EAL) 2+.

מערכת ה-V2X, קרדיט: LG
טכנולוגיית V2X מאפשרת לרכבים לתקשר עם מערכות, מכשירים וטכנולוגיות, בהם: כלי רכב אחרים, תשתית תנועה ובאמצעות סמארטפונים גם עם הולכי רגל. ללא סיפוק אבטחת חזקה דיו, המכשירים הללו הופכים למטרה קלה עבור האקרים. LG, הודיעה שהיא פועלת באופן יזום לטיפול באיומי אבטחת מידע ומוודאת כי הרכיבים המתקדמים שפיתחה עומדים בתקנות האבטחה ההולכות ומתעדכנות באירופה.
נשיא חברת פתרונות רכיבי רכב של LG, מסר בתגובה כי: "קבלת אישור CC למוצר שלנו שפותח עבור פולקסווגן, מהווה הוכחה ליעילות טכנולוגיית הרכיבים ויכולות האבטחה המעולות שלנו, המהוות מרכיבי מפתח להצלחה במגזר הניידות העתידי. LG תמשיך לבסס את מעמדה בשוק רכיבי הרכב העולמי, ותספק פתרונות חדשניים ומאובטחים המבטיחים כבישים בטוחים יותר לכולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה