רכילות עסקית

חברת LG בעסקת ענק: כך תוגן מאיומי סייבר

LG MAGNA רוכשת הסמכת מערכת ניהול אבטחת סייבר. ארגון הסמכה מוביל מאשר את מחויבות החברה להגן על רכיבי הרכב שלה מאיומי סייבר
מערכת ice | 
LG MAGNA (צילום LG)
LG MANGANA, המיזם המשותף של חברת LG ו-Magna International Magna Powertrain,  מכריז כי קיבל הסמכת אבטחת מידע (CSMS, ISO/SAE 21434:2021) מארגון ההסמכה העולמי, TÜV Rheinland. ההסמכה מצביעה על כך ש-LG Magna עומדת באופן מלא בתקנות ובדרישות אבטחת הסייבר הרלוונטיות לרכב ויישמה מערכת אבטחה מקיפה המכסה תכנון, פיתוח רכיבים, פעילות וניהול אבטחת סייבר לאחר הפיתוח.
אבטחת הסייבר לרכב תתפוס את מרכז תשומת הלב במגזר הניידות כשתקנות אבטחת הסייבר WP.29 UNECE R155 ייכנסו לתוקף. החל מיולי 2024, כל כלי הרכב המיוצרים על ידי יצרני ציוד מקורי לרכב חייבים לעמוד בתקנות החדשות של ניהול אבטחת סייבר כדי לקבל אישור סוג, שהוא תנאי מוקדם למכירת כלי רכב ב-56 מדינות, כולל מדינות החברות באיחוד האירופי, בריטניה, יפן ודרום קוריאה.
מדינות שאימצו את התקנה דורשות מיצרניות הרכב להכין את כל הרכיבים והמערכות לאיומי אבטחת סייבר לאורך כל מחזור החיים של כלי הרכב שלהן. ISO/SAE 21434, תקן בינלאומי הקשור לאבטחת סייבר ברכב, מגדיר את תהליכי ההקמה והתחזוקה של אבטחת סייבר, החל משלב התכנון והפיתוח ועד לייצור הרכב, תחזוקתו וסילוקו.
LG Magna מקימה מסגרת אבטחת סייבר חזקה כדי להבטיח שתוכל לענות על הביקוש הגובר מצד יצרניות רכב גלובליות לרכיבי רכב מתקדמים ומאובטחים במיוחד. החברה יצרה תהליך אבטחת סייבר המיושם ומתעדכן באופן שיטתי לאורך חיי כל מוצר. התהליך כולל זיהוי והערכה של איומי אבטחת מוצר, ופיתוח אסטרטגיות תגובה מתאימות בהתאם לדרישות ISO/SAE 21434. בנוסף, הותקנו מערכות ניטור סיכונים ותהליכים לתיקון מהיר של בעיות.
"כאשר מתקפות הסייבר על כלי רכב בעלייה, הביקוש מצד יצרניות רכב לפתרונות רכיבים המבטיחים אבטחת סייבר חזקה גדל בקצב מהיר", אמר מנכ"ל LG Magna, צ'אונג וון-סוק. "כספקית עולמית גדולה של חלקי חילוף לרכב, LG Magna שואפת לטפל באופן יזום בכל פרצות האבטחה ולחזק ללא הרף את המערכות והתהליכים שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה