רכילות עסקית

LG במהלך ענק: זה התחום בו תשקיע 60 מיליון דולר

LG משקיעה אסטרטגית ב-Bear Robotics החברה שואפת להוביל את המעבר לרובוטיקה מוגדרת-תוכנה

מערכת ice | 
מיתוג מחדש של LG (צילום LG)
LG מבצעת מהלך השקעה אסטרטגית כדי לזרז את קידום יכולותיה בתחום רובוטיקת השירות, תחום עסקי חדש ומרכזי של החברה. החברה ביצעה הסכם לרכישת חלק ממניות חברת Bear Robotics, סטארט-אפ בולט מעמק הסיליקון המתמחה ברובוטי שירות אוטונומיים מבוססי בינה מלאכותית, באמצעות השקעה של 60 מיליון דולר.
במקום לחפש תשואות לטווח קצר, השקעה אסטרטגית זו נועדה לחזק את תיק ההשקעות של LG לצמיחה ארוכת טווח. עם השלמת רכישת המניות, החברה תחזיק בחלק הגדול ביותר של מניות Bare Robotics על בסיס בעל מניות יחיד. 

מנכ"ל LG, וויליאם צ'ו, התייחס בתערוכת CES 2024 להשקעות הון פוטנציאליות כאלו, ואמר: "בשוק רובוטיקת השירות, אנו מתמקדים בעיקר בתחומים כמו משלוחים ולוגיסטיקה. עם זאת, אנו שוקלים בזהירות כיוונים עתידיים, ומשאירים פתוחה את האפשרות להשקעות הוניות או מיזוגים ורכישות".
Bare Robotics, שנוסדה ב-2017 תחת הנהגתו של המנכ"ל ג'ון הא, לשעבר מהנדס תוכנה בכיר ומנהל טכני בגוגל, זכתה להכרה בזכות רובוטי המשלוחים הפנימיים מבוססי הבינה המלאכותית שלה המשרתים שווקים בארצות הברית, דרום קוריאה ויפן.
LG מתכוננת למעבר לרובוטיקה מוגדרת תוכנה (SDR), המעבר שם דגש על תוכנה במקום חומרה, בדומה למה שנצפה בתעשיית הניידות. בציפייה לצמיחה עתידית, החברה מחויבת לפתח רובוטי שירות ניתנים להרחבה על פלטפורמת תוכנה בארכיטקטורה פתוחה, כך שהיא עשויה לתת מענה למגוון של סביבות, מתוך הכרה בחשיבות הקריטית של סטנדרטיזציה של פלטפורמות רובוטים אוטונומיים מבוססי בינה מלאכותית. עם הבנה זו, LG רואה בהשקעה האסטרטגית הזו הזדמנות מרכזית להניע את היכולות העסקיות הרובוטיות שלה.
בשנים האחרונות, LG הקצתה מחדש משאבים אסטרטגיים למגזרים בעלי צמיחה גבוהה לעתיד, בהתאם לדינמיקה בשוק ולמשמעות האסטרטגית של המודלים העסקיים שלה. ההשקעה ב-Bear Robotics מגלמת את המסירות של LG בהאצת הקידום של מגזר רובוטי השירות שלה, מרכיב מרכזי באסטרטגיית הצמיחה העתידית שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה