משפט

חברת LG מסתבכת: נתבעת במיליוני שקלים ע"י חברה ישראלית

תביעת ענק בסך כ-15 מיליון שקל מוגשת נגד LG על ידי יבואנית מוצריה לשעבר בישראל. בכתב התביעה נטען להפסדים כבדים שנוצרו כתוצאה מהתנהלות LG
מערכת ice | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
יבואנית מוצרי LG לשעבר בישראל, חברת רונלייט, הודיעה ביום רביעי האחרון כי החליטה להגיש תביעה בסך כ-15 מיליון שקל נגד LG Electronics ו-LG Electronics Israel. ברונלייט הוחלט להגיש את התביעה בעקבות נזקים שנגרמו להם כתוצאה מהתנהלות חברת LG העולמית בכלל, ובתחום המובייל בפרט.
ברונלייט טוענים כי חברת LG העולמית והישראלית גרמו להם להפסדים כבדים ולנזק גדול לאחר שחברת הענק התעלמה מתקלות קבועות במכשירי המובייל שלה. 
בכתב התביעה שהובא מוואלה נכתב: "המחזור שלנו בשנים אלו נחתך ביותר מ-80%, ספגנו פגיעה קשה למוניטין, היות שזוהינו בשוק עם מותג המובייל".
ברונלייט עוד מציינים כי ב-LG ניסו לעזור כלכלית עם הנזקים הכבדים ומוסיפים כי: "לא היה בכך כדי לכסות על הפגיעה הקשה שנגרמה לרונלייט, שמצידה האמינה למצגי LG לפיהם בכוונת LG להמשיך את שיתוף הפעולה, לפתור את התקלות, להוציא מוצרים חדשים ולכבוש בחזרה את השוק".
עוד נטען בכתב התביעה כי השמועות העולמיות שקדמו לסגירת חטיבת המובייל של LG גרמו לנזקים כבדים במכירות ובשוק היד שנייה. "מחירי הטלפונים צנחו בשוק המקומי ולקוחות הודיעו לרונלייט כי אינם מעוניינים לרכוש יותר את המוצרים, ואף אינם מעוניינים לשמור על המלאי הקיים של הטלפונים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה