השוק

דרמה בענף הנדל"ן בישראל: מייסד WIZ ישקיע בחברה חדשה

אסף טוכמאיר ברק רוזן בעלי "קנדה גלובל" מרחיבים את הפעילות בחו"ל: Flow, מותג הנדל"ן למגורים הבינלאומי שהוקם בשיתוף פעולה עם איש העסקים אדם נוימן ועל ידי חברת ההון סיכון המובילה אנדריסן הורוביץ, תרכוש כ-30% מקנדה גלובל לפי שווי חברה לאחר השקעה של 340 מיליון שקל, אסף רפפורט ממייסדי WIZ ייכנס כמשקיע
מערכת ice | 
אסף טוכמאיר וברק רוזן, אסף רפפורט, אדם נוימן (צילום נתנאל טוביאס, shutterstock, אלדד רפאלי, אלכסיי חי)
קנדה גלובל מודיעה היום (ראשון) על הכנסת שותפים לתוך החברה והרחבת הפעילות תוך מיקוד בארה"ב. Flow, מותג הנדל"ן למגורים הבינלאומי שהוקם בשיתוף פעולה עם איש העסקים אדם נוימן ועל ידי חברת ההון סיכון המובילה אנדריסן הורוביץ ירכשו כ-30% מקנדה גלובל בתמורה לכ-99 מיליון ש"ח. משקיע בולט נוסף הוא אסף רפפורט ממייסדי חברת ההייטק WIZ שיחזיק ביתרת האחוזים לצד הציבור.
שווי החברה לפני העסקה, בהתבסס על מחיר של 6.01 שקל למניה, שמשתקף מתמורת כל אחד מרכיבי העסקה, עומד על סך כ-252.5 מיליון שקל ושווי החברה אחרי העסקה עומד על סך כ-341 מיליון שקל בסך הכל. 

אסף טוכמיאר וברק רוזן, בעלי השליטה בקנדה גלובל מסרו הבוקר: " אנו רואים פוטנציאל גדול בשוק האמריקאי, במיוחד במדינת פלורידה, שבה יש הזדמנויות רבות להשקעות נדל"ן מעניינות. אנו שמחים על כך שהמשקיעים בנו הם אנשי עסקים ברמה הבין הלאומית, עבורנו זוהי הכרת אמון בפעילותנו ובחזון שלנו. עם התרחבות החברה, אנו מתכוונים ליישם את היכולות הקיימות שלנו ולהביא ניסיון רב שנצבר במשך 30 שנים לצד יצירתיות, יכולות תכנון, שיווק ואיתור הזדמנויות ולפתח את קנדה גלובל כמותג בפני עצמו שיהווה זרוע הנדל"ן של הקבוצה מחוץ לישראל. לאחר הקמתם בישראל של פרויקטי דגל כגון: קמפוס מיקרוספוט, מידטאון ת"א וירושלים, קמפוס WIX, ועוד עשרות פרויקטים שפזורים בכל פינה בעיר, המטרה שלנו היא להיות גם מחוץ לישראל חברה משמעותית ומובילה".

אסף טוכמאייר וברק רוזן. צילום: אלדד רפאלי
קנדה גלובל תרכז את כל פעילות הנדל"ן הבין לאומי של הקבוצה מחוץ מישראל. כאמור, קנדה גלובל , ו- Flow יובילו יחד את הייזום, התכנון, הרכישות, מציאת הקרקעות ושיווק הנכסים. Flow תהיה אחראית על ניהול הנכסים, כולל הפעולות היומיות במתן חוויית מגורים ייחודית המתמקדת בקהילה וברווחה עבור בעלי הנכסים. אסף טוכמאיר ישמש כמנכ"ל החברה. לאחר ההשקעה יחזיקו בעלי השליטה אסף טוכמאיר וברק רוזן כ-60%, Flow תחזיק כ-30% , והיתרה תוחזק בידי אסף רפפורט והציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה