השוק

קבוצת שלמה זוכה לאמון מהמשקיעים: ביקושים בכמעט מיליארד שקל

חברת שלמה החזקות, מקבוצת שלמה, דיווחה כי השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת שתי סדרות אג"ח (יט’, כ’), במסגרתו נרשמו ביקושים כוללים של כ-910 מיליון שקל, כאשר החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף כולל של כ-420 מיליון שקל
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת שלמה החזקות, מקבוצת שלמה, דיווחה היום (שלישי) כי השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת שתי סדרות אג"ח (יט’, כ’). במסגרת המכרז נרשמו ביקושים כוללים של כ-910 מיליון שקל, כאשר החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף כולל של כ-420 מיליון שקל. האג"ח מגובות בערבות של ש. שלמה רכב.
תמורת ההנפקה תשמש בעיקר למחזור חוב פיננסי קיים ולפעילותה השוטפת של חברת ש. שלמה רכב והחברות הבנות שלה. המחיר המכרז בסדרה יט' (השקלית) במסגרת המכרז משקף תשואה אפקטיבית של 5.78% (כולל עמלת התחייבות מוקדמת) והחברה החליטה לקבל התחייבויות מוקדמות בסדרה זו בהיקף של כ-225 מיליון שקל.
המחיר בסדרה כ' (צמודת מדד) במסגרת המכרז משקף תשואה אפקטיבית של 3.02% (כולל עמלת התחייבות מוקדמת) והחברה החליטה לקבל התחייבויות מוקדמות בסדרה זו בהיקף של כ-195 מיליון שקל. דרות יט’ ו-כ’ מדורגות ilAA על ידי S&P מעלות. 
במכרז למשקיעים מסווגים השתתפו מגוון רחב של גופים מוסדיים, מהגדולים בשוק ההון המקומי. את ההנפקה הובילו רוסאריו קפיטל ו-IBI  חיתום והנפקות ואיתן פעלו גופי חיתום נוספים. המכרז לציבור יתקיים בימים הקרובים.
אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, מסר: "אנו שמחים על הביקושים הערים שנרשמו במהלך המכרז למשקיעים מסווגים ומודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה גם בתקופה הזו. אנו סבורים שיש להמשיך בפיתוח עסקי הקבוצה וכלכלת ישראל".
אסי שמלצר (צילום: גדי סיארה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה