השוק

אהוד ברק בעסקת ענק, שינוי הפנים של "פייבוקס" ומהפכה באשראי בישראל

בנק הפועלים השלים רכישת נתח מלידר שוקי הון, ראיון עם נגיד בנק ישראל: "אין אפשרות להוריד את הריבית", ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק סגר עסקת ענק, הבנקים בישראל מוצאים לדרך מהפכה בכרטיסי האשראי, חברת הענק סיסקו בעסקה עם חברת AI ישראלית | אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  8
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מנורה חוזרת למשחק: רוצה שוב לרכוש את ישראכרט
לאחר שהעסקה עם הראל נפלה, מנורה התכוונה לרכוש את גרעין השליטה בישראכרט ולהשאיר אותה כחברה ציבורית. היום, ההצעה שעומדת על הפרק כרגע, מכיוונה של מנורה דומה מאוד להצעה הראשונה של רכישת גרעין השליטה ולהותיר את ישראכרט ציבורית וזו הצעה ששתי החברות יתכנסו לדון בה, להתמקח על מחירים וכן הלאה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
היסטוריה בשוק החיתום: בנק הפועלים השלים רכישת נתח מלידר שוקי הון
פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, השלימה את העסקה לרכישת כ-20% מחברות בקבוצת לידר שוקי הון (העוסקות בין היתר, בהפצה וחיתום, הנפקות פרטיות, מיזוגים ורכישות, מחקר וברוקראז'). העסקה, הנעשית בין שני גופים מובילים בשוק ההון הישראלי, מיועדת להרחיב את מגוון השירותים שפועלים אקוויטי מציעה ללקוחותיה ולבסס את המובילות של קבוצת לידר שוקי הון בעסקי החיתום. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל ודיסקונט בעסקת ענק: זה מה שיקרה לאפליקציית פייבוקס
התרחשה לאחרונה עסקה משמעותית בשוק התשלומים הדיגיטליים בישראל. הממונה על התחרות אישרה את מכירת חלקה של רשת שופרסל (49.9%) באפליקציית התשלומים פייבוקס לבנק דיסקונט, שכבר החזיק ב-50.1% ממניות החברה. העסקה, בשווי של 77 מיליון שקל, מסמנת תפנית משמעותית בנוף התשלומים הדיגיטליים המקומי ומעלה שאלות מרתקות על עתיד התחום. לידיעה המלאה לחצו כאן.
נגיד בנק ישראל בראיון: אין אפשרות להוריד ריבית עד אמצע השנה הבאה
נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, החליט השבוע להותיר את הריבית ללא שינוי ברמה של 4.5% וזאת למרות שבארה"ב נראה כי תהליך הורדת ריבית עומד להתחיל. בראיון ל-ice אומר ירון כי כרגע, בתרחיש של בנק ישראל, המלחמה תסתיים בסוף השנה מה שיאפשר להתחיל לחשוב על הורדת ריבית במחצית השניה של 2025. לראיון המלא לחצו כאן.
אהוד ברק מסתער: זה הסכם הענק שסגר עם החברה הגדולה בעולם
אינטרקיור בע"מ (NASDAQ: INCR) (TASE: INCR) (הפועלת תחת השם המסחרי "קנדוק"), חברת הקנאביס הרפואי המובילה מחוץ לארצות הברית בבעלותו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מכריזה על הסכם אסטרטגי חדש עם Cookies, מותג הקנאביס המוכר בעולם. הסכם חדש זה מהווה הרחבה של השותפות של אינטרקיור ו-Cookies באירופה, המכסה כעת את בריטניה, אוסטריה וגרמניה, לצד שיתוף הפעולה האסטרטגי והמוצלח בישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
סיסקו חוגגת עסקת ענק: זו חברת ה-AI הישראלית שנרכשה
סיסקו מערכות, חברה אמריקאית רב-לאומית, המתמחה בטכנולוגיית המידע, רכשה את חברת התוכנה Robust intelligence של המתמטיקאי הפרופ' ירון זינגר. מדובר בחברה שממוקמת בסן פרנסיסקו, אשר מתמחה בתחום אבטחת הבינה המלאכותית. החברה גייסה 44 מיליון דולר, ובין המשקיעות הבולטות היו ענקית הטכנולוגיה, סיסקו מערכות. בגיוס האחרון של חברת Robust intelligence, שוויה הוערך בלא פחות מ-200 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה באשראי בישראל: זה המהלך שהבנקים מוציאים לדרך
רשות התאגידים שבמשרד המשפטים הודיעה, כי עתה מרבית הבנקים הגדולים במשק השלימו את החיבור לממשק שעבודים online, המאפשר לבנקים לרשום ולסלק שעבודים במרשם החברות, ללא מגע יד אדם, בכל יום ושעה. ההערכה היא כי ממשק שעבודים online, אשר פותח ברשות התאגידים, יחסוך למשק בכל שנה כ-49,500,000 שקל. ממשק זה מגלם בתוכו תועלות נוספות כגון: קיצור תהליכים בהתנהלות עסקית של חברות, מניעת סירובים ודחיה של בקשות, מניעת טעויות אנוש שעשויות להגרם מהקלדה שגויה, עמידה בזמני טיפול ומניעת פיגורים. לידיעה המלאה  לחצו כאן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לברר מה הסיפור שלו עם הכספים מקרן וקסלר (ל"ת)
    ליאור 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    הלוואי שהעסקה תבוטל
    אבי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נקווה שברק ימות מדום לב לפני שיהנה מהכסף.גם מחלה בייסורים תיתקבל בברכה
    סגור
  • 6.
    גועל נפש
    פולי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ימח שמו באהבה.
    סגור
  • 5.
    ברק
    יענקלה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האפס הזה ברק מלכלך על המדינה אבל גוזר קופונים על סמים שמוכר לנו
    סגור
  • 4.
    ברק
    אורנה כץ 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו ברור מי מממן את ההפגנות
    סגור
  • 3.
    לא יכול לשמוע
    שי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אהוד ברק. יאכס. מידטת גועל נפש. לא יעזור מליונים. שנאה תהומית
    סגור
  • 2.
    מרוויח
    דוד 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יופי עוד מליונים להפגנות!!!
    סגור
  • 1.
    פייקבוס לא הבנתי חח (ל"ת)
    אחד שמבין 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור