השוק

סיסקו חוגגת עסקת ענק: זו חברת ה-AI הישראלית שנרכשה

ענקית הטכנולוגיה סיסקו רכשה את חברת התוכנה Robust intelligence של הפרופסור למתמטיקה ירון זינגר, כך על פי ההודעה שפרסם תום גיליס, סגן נשיא בכיר בסיסקו מערכות. סכום הרכישה טרם פורסם

מערכת ice |  2
סיסקו (צילום shutterstock)
סיסקו מערכות, חברה אמריקאית רב-לאומית, המתמחה בטכנולוגיית המידע, רכשה את חברת התוכנה Robust intelligence של המתמטיקאי הפרופ' ירון זינגר, כך על פי ההודעה הרשמית שפרסם תום גיליס, סגן נשיא בכיר בסיסקו מערכות. מדובר בחברה שממוקמת בסן פרנסיסקו, אשר מתמחה בתחום אבטחת הבינה המלאכותית. 
גיליס סיפר על רכישת חברת התוכנה בבלוג מיוחד שפרסם. יש לציין, כי גיליס לא טרח לפרסם את סכום הרכישה בהודעתו. חברת Robust intelligence יצרה מעין חומת אש, מערכת לניטור וחסימת התקשרויות בלתי רצויות לרשת התקשורת או מחשב יחיד, שמטרתה היא להגן על טכנולוגיית הבינה המלאכותית מפני קיום תקלות וטעויות שונות. 
על פי הדיווח בכלכליסט, עד כה, החברה גייסה 44 מיליון דולר, ובין המשקיעות הבולטות היו ענקית הטכנולוגיה, סיסקו מערכות. בגיוס האחרון של חברת Robust intelligence, שוויה הוערך בלא פחות מ-200 מיליון דולר. 
כזכור, סיסקו חשפה פרצת אבטחה במערכת ניהול התוכנה החכמה שלה, שמסכנת את פרטיות ואבטחת המשתמשים שלה. על פי ענקית הטכנולוגיה, הפרצה מאשפרת לפושעי הסייבר לשנות בקלות את סיסמאות המשתמשים ללא צורך באימות. עוד נודע, כי הפרצה קיימת במכשירי Cisco Smart Software Manager On-Prem, המיועדים לניהול רישיונות תוכנה מקומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא לא יזם ישראלי
    ארמגדון 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם חיי בארצות הברית והחברה בארצות הברית מבחינתי הוא אמריקאי ולא צריכים להתהדר במיזמים אמריקאים. כישראלי אני בכלל לא מעוניין לשמוע על כאלו. יש נטיה לכתבים שאולי לא אוהבים בלשון המעטה את מדינתם, להראות הנה ישראלים פותחים סטארט אפים בחיול. זה בסדר גמור אבל לא מעוניין לשמוע על כאלו ועוד לקרוא לזה סטארט אפ ישראלי. אנחנו נלחמים פה על קיומינו ויש מדינות שלא מקבלים את הנרטיב של עצם קיומינו כאן. לצערי יש גם ישראלים כאלו. אישית לא מעויין אותי לשמוע על ישראלים מצליחים בחול כי מבחינתי הם כבר לא ישראלים.
    סגור
  • 1.
    יזם ישראלי לחברה אמריקאית
    איש עסקים 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדייקו. אין הגיון להקים חברות סטארט-אפ בישראל
    סגור