השוק

מאסטרקארד במהלך חדש: זה האתגר שהושק

מרכז מאסטרקארד לצמיחה כוללת בשיתוף עם data.org משיקים את אתגר הבינה המלאכותית לקידום הכללה. מטרת האתגר היא להוביל לפיתוח פתרונות בינה מלאכותית חדשניים שיכולים לקדם הכללה והעצמה כלכלית

בין השופטים - בכירים מ-OpenAI וממאסטרקארד
מערכת ice | 
מאסטרקארד (צילום Pexles)
מרכז מאסטרקארד לצמיחה כוללת בשיתוף עם ארגון data.org משיקים את אתגר הבינה המלאכותית לקידום הכללה. האתגר הינו קריאה עולמית לפתרונות AI חדשניים קיימים להאצת הכללה והעצמה כלכלי, צמצום אי-שיוויון בין יחידים וקהילות, ושמירה על הסביבה.
מטרת האתגר היא להוביל לפיתוח פתרונות בינה מלאכותית חדשניים שיכולים לקדם הכללה והעצמה כלכלית, זאת במסגרת תוכניות האקסלרטור של מאסטרקארד המסייעות לאלפי חברות הזנק ברחבי העולם. האתגר יתמקד בצמיחה כוללת, צמצום אי-שיוויון של יחידים וקהילות, שמירה על הסביבה וכו'על מנת שהיתרונות של טכנולוגיות אלו יגיעו לכלל האוכלוסייה. ארגונים עם פתרונות מוכחים של בינה מלאכותית אשר מוכנים להתרחבות, יוכלו להגיש מועמדות לטובת קבלת מימון, ליווי ותמיכה טכנית למיזמים שלהם.
הזוכים יקבלו מימון לפיתוח והרחבת הפתרונות שלהם, גישה למומחיות טכנית והנחיה מצוותי מאסטרקארד ו data.org -והזדמנויות בתוכניות נוספות של מאסטרקארד כמו-Start Path.
אתגר הבינה המלאכותית לקידום הכללה הוכרז לראשונה על ידי שאמינה סינג בוועידת Global Inclusive Growth. האתגר יצא לדרך במהלך כנס Accelerate Data for Social Impact, שהתקיים בשיתוף עם יוזמת מדעי הנתונים של אוניברסיטת הרווארד.

שאמינה סינג, מייסדת ונשיאת מרכז מאסטרקארד לצמיחה כוללת, אמרה: "לפני חמש שנים, זיהינו את הפוטנציאל של שימוש בנתונים לקידום השפעה חברתית. השקעות ראשוניות אלו יצרו תשתית לתחום המתפתח של מדעי הנתונים, והגבירו את הביקוש למהלכים דומים בתחום הבינה המלאכותית. היום, אנו גאים לעבוד עם data.org כדי לתמרץ יישומים בטוחים ואמינים של בינה מלאכותית שמעצימים קהילות ואנשים."
דניל מיכאילוב, מנהל data.org הוסיף: "בעידן הבינה המלאכותית, שיתוף פעולה בין תחומים שונים על מנת להתמודד עם אתגרים כמו צמיחה כוללת ושינויי אקלים הינו הכרחי יותר מתמיד. זהו האתגר הגלובלי הרביעי של data.org והשני בשיתוף עם מרכז מאסטרקארד לצמיחה כוללת, שבו אנו מחפשים, מרחיבים ותומכים בפתרונות פורצי דרך". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה