השוק

לפי שווי של חצי מיליארד שקל: זו החברה הישראלית שבדרך לבורסה

קבוצת טיאסג'י (TSG), המפתחת מערכות תוכנה למגזר האזרחי והצבאי, פרסמה טיוטת תשקיף בנוגע להנפקת מניות ראשונה בבורסת ת"א. במהלך הרבעון הראשון של 2024 הכנסותיה הסתכמו בכ-75 מיליון שקל 
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
קבוצת טיאסג'י (TSG), העוסקת בפיתוח של מערכות תוכנה הן למגזר הביטחוני והן למגזר והאזרחי, פרסמה היום (שני) טיוטת תשקיף בנוגע להנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסת תל אביב. מניות החברה מוחזקות בחלקים שווים (50%-50%) על ידי קבוצת פורמולה מערכות (שלאחרונה נהנתה מרווחי שיא בהכנסות) ועל ידי התעשייה האווירית. לאחר ההנפקה, הקבוצה דרוגה על ידי חברת מעלות S&P בדירוג A עם אופק יציב.
מהמצגת שפורסמה על ידי החברה, עלה כי במגזר הביטחוני החברה מפתחת מערכות המבוססות על בינה מלאכותית, אשר ישומשו על ידי זרועות שונות של צה"ל וגופי ביטחון נוספים בעולם. מוצרי החברה מתאימים לפעילות באוויר, ביבשה, בים, וכן לפעילות מודיעינית. בין פיתוחי החברה ניתן למצוא מערכות שליטה ובקרה העוזרות בקבלת החלטות על ידי דרגי הפיקוד, מערכות לבניית תמונה ימית, מערות מודיעין לתכנון תקיפת מטרות ועוד.
בשנת 2023 נהנתה החברה מצמיחה של 20% בהכנסותיה לעומת 2023. כמו כן החברה סיימה את אותה השנה עם הכנסות בסך של כ-295 מיליון שקל. ברבעון הראשון של 2024 הכנסותיה הסתכמו בכ-75 מיליון שקל.

אריק קילמן, מנכ"ל החברה (קרדיט צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה