השוק

החברה שמגנה על הבתים הישראלים חודרת לשוק האמריקני עם מפעל חדש

טרילדור משיקה מרכז חדש בקליפורניה. במיקום יינתן שירות מקיף ללקוחות המעוניינים למגן את ביתם באמצעות שערים, גדרות ומוצרים דומים מאלומיניום. "הובלה ישירה של התפתחות הענף", מסר מנכ"ל הקבוצה
מערכת ice | 
מפעל טרילדור (צילום יח"צ)
המפעל הישראלי החדש שיגן על הבתים האמריקנים. קבוצת טרילדור, ענקית תעשיות המתכת, משיקה מפעל ייצור חדש בלוס אנג'לס בקליפורניה. בהודעה שפרסמה החברה לתקשורת היום (רביעי), הודיעה על פתיחתו החגיגית של המפעל בקליפורניה. ההשקעה בהקמת המפעל החדש מוערכת בכ-5 מיליון דולר. 
המפעל יתפרס על פני 6,000 מ"ר ויעסיק 100 עובדים. לקבוצה קיימים כבר 4 מפעלים בישראל. קבוצת טרילדור ממשיכה באסטרטגיה שלה להכנסת מוצרי אלומיניום למעטפת הבית אל תוך השוק האמריקני. לדברי החברה, בישראל אימצו את השימוש במוצרי אלומיניום למיגון הבית כבר לפני 15 או 20 שנים, אבל בארצות הברית הנושא מתחיל להתבסס רק כעת.
קבוצת טרילדור החלה את חדירתה אל השוק האמריקני דרך חברת הבת "מהולנד ברנד", שלדברי החברה התבססה כמובילת שוק בשנים האחרונות, בעיקר בתחום יצירת שערים וגדרות וכו' לבתים. בהודעה שהוציאה החברה לעיתונות סיפרה החברה כי המפעל החדש יעבוד בדומה למפעלים בישראל בו הלקוחות מקבלים שירות מקיף במקום אחד. 
הנרי צימרמן, יו"ר קבוצת טרילדור, מסר: "השקענו במפעל החדש את המיכון המתקדם ביותר בשילוב הטכנולוגיה המתפתחת בשוק ייצור האלומיניום והמתכת". לדבריו, המפעל הושק בליווי של מומחים ישראלים בתחום. "המהלך של פתיחת מפעל מקומי הוא הובילה ישירה של התפתחות הענף גם ברמה המקומית בארה"ב", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה