שיווק ופרסום

משרד יחסי הציבור goodnews מתחדש בלקוחות חדשים: "מודים על הבחירה"

משרד יחסי הציבור goodnews, בבעלות רותם שדה, התחדש ב-6 תקציבים חדשים. בעקבות כך, משרד יחסי הציבור ינהל את מערך הדוברות של רשת iStore, מוקד אמון, קבוצת טרלידור, חברת פלקון קפיטל, חברת אינטרשפע ובר היין דלי וינו

מערכת ice | 
רותם שדה (צילום ליאת מנדל)
משרד יחסי הציבור "goodnews", אשר בראשה עומדת רותם שדה, מכריז היום (רביעי) על שישה  לקוחות חדשים. בעקבות כך, משרד goodnews ינהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של רשת iStore המשווקת הרשמית של מוצרי Appel בישראל.
מלבד זאת, המשרד יהיה אחראי על  מוקד אמון, קבוצת האבטחה המובילה בישראל, קבוצת "טרלידור" המובילה בשוק תעשיית המתכת בישראל, חברת "פלקון קפיטל" המתמחה בייעוץ כלכלי ומספקת שירותי מחקר כלכלי וחברת "אינטרשפע", אשר מתמחה בייבוא והפצה של יינות ובר היין "דלי וינו", הממוקם במתחם פיאנו בנתניה.
בעקבות כך, רותם שדה, בעלת goodnews, מסרה: "אנו שמחים לקבל לפתחנו את לקוחותינו החדשים והמגוונים ומודים על הבחירה בנו לניהול האסטרטגיה התקשורתית. אין לי ספק שתהיה לנו עבודה פוריה ומלאה ב – goodnews". 
כידוע, משרד יחסי הציבור מנוהל על ידי רותם שדה, אשר לה ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. במסגרת פעילות המשרד, goodnews מעניק שירותי ייעוץ תקשורתי אסטרטגי ומסייע בפתרון משברים למגוון רחב של חברות וגופים במשק הישראלי ואף פועלת עם חברות בינלאומיות. 
בין לקוחות המשרד הקיימים, ניתן למנות את קונצרן שוורצקופף, רשת "נוי השדה" לפירות וירקות בבעלות נוי הדס, קואופרטיב האורז האירופאי בסלוניקי, מלון גולדן סאנד אינטרנשיונל בבולגריה ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה