השוק

על רקע ההפגנות בארה"ב: בכירי ההייטק הישראלי חוגגים הישג מרשים

בצל ההפגנות הגואות בארה"ב נגד ישראל, בכירי ההייטק הישראלי פותחים את המסחר בנאסד"ק. מנכ"לית ונשיאת איגוד IATI: "אני גאה בהזדמנות שניתנה לנו ורואה בה דרך מדהימה להציג את החוסן של ענף ההייטק הישראלי ותרומתו לכלכלת העולם"

מערכת ice | 
נאסדק (צילום מתוך אתר Nasdaq MarketSite)
היום בבוקר (חמישי) פתחו את המסחר בבורסת הנאסד"ק בניו יורק יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, עו"ד קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאת איגוד התעשיות המתקדמות IATI, יקי ינאי מנכ"ל ונשיא פלורי, ארז צור מנכ"ל EMC ישראל ועוד. המשלחת הישראלית לחצה על לוח הפתיחה והפעילה את הפעמונים ב- Nasdaq MarketSite. 
לצד פתיחת המסחר בניו יורק, מתקיימות לא מעט הפגנות שהולכות וגדלות ברחבי האוניברסיטאות בארה"ב ובפרט באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. על אף אותן מחאות ענק בארה"ב, ענף ההייטק הישראלי רושם הישג חשוב, נוכח העובדה כי הקשר שהתחום מנהל עם התעשייה בארה"ב ממשיך להתחזק. לטענת בכירים בענף ההייטק הישראלי, המשך היחסים בתקופה מורכבת זו, מצביעים על כך שהאמונה וההכרה במדינת ישראל ממשיכות להתקיים.  
בעקבות כך, ציינה קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאת איגוד IATI: "אני גאה בהזדמנות שניתנה לנו ורואה בה דרך מדהימה להציג את החוסן של ענף ההייטק הישראלי ותרומתו לכלכלת העולם, הקשר בין הנאסד"ק להייטק הישראלי איתן, לא נכנע ללחצים מצד גורמים קיצוניים, נמשיך לצמוח ולגדול ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה