רכילות עסקית

ליגת העל של עשירי העולם: זהו הכנס שאליו מנכ''לי ההייטק הגדולים הוזמנו

המשרד לביטחון המולדת הודיע רשמית כי הפאנל המיוחד שהוא מקים עבור לוח הבטיחות הפדרלי של AI, יכלול מנכ''לים מהחברות והתעשיות הגדולות בעולם: גוגל, מייקרוסופט ו-OpenAI

מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
ממשלת ארצות הברית ביקשה מחברות בינה מלאכותית מובילות עצות כיצד להשתמש בטכנולוגיה שהן יוצרות, בשביל להגן על חברות תעופה, שירותים ותשתיות קריטיות, במיוחד מפני התקפות מבוססות בינה מלאכותית. כמו כן, המשרד לביטחון המולדת הודיע אמש (שישי), כי הפאנל שהוא מקים יכלול מנכל''ים מהחברות והתעשיות הגדולות בעולם.
הרשימה המכובדת כוללת את מנכ''ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל מייקרוסופט, סאטיה נאדלה ומנכ''ל "OpenAI", סם אלטמן. עוד נכנס לרשימה, ראש קבלנים ביטחוניים, נורת'רופ גראמן ומנכ''ל חברת התעופה דלתא איירליינס. אוסף המומחים יציג המלצות לחברות טלקומוניקציה, מפעילי צינורות, חברות חשמל ומגזרים אחרים כיצד הם יכולים להשתמש באחריות בבינה המלאכותית.
 
על פי ה-CNN, המהלך להקמת הפאנל והכנס משקף את שיתוף הפעולה ההדוק של ממשלת ארצות הברית עם המגזר הפרטי, בעודו נאבק להתמודד הן עם הסיכונים והן עם היתרונות של הבינה המלאכותית, בהיעדר חוק AI לאומי ממוקד.
 
אלחנדרו מיורקאס, מזכיר המחלקה לביטחון המולדת אמר: "בינה מלאכותית היא טכנולוגיה טרנספורמטיבית שיכולה לקדם את האינטרסים הלאומיים שלנו בדרכים חסרות תקדים. יחד עם זאת, הוא מציג סיכונים אמיתיים - סיכונים שאנו יכולים למתן על ידי אימוץ שיטות עבודה מומלצות ונקיטת פעולות קונקרטיות אחרות שנלמדו".
בין המשתתפים האחרים בפאנל נכחו מנכ''לים של ספקיות טכנולוגיה כמו אמזון ווב, IBM, וסיסקו. נכחו גם יצרניות שבבים, ארגוני זכויות אזרח ומפתחי מודלים של בינה מלאכותית כגון אנתרופיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה