דיגיטל וטק

מפגן תמיכה אדיר: בניין הנאסד"ק בניו יורק הואר למען ישראל

הבורסה הציגה על גבי שלט הפרסום הקבוע סיסמה התומכת בחוסנה של תעשיית ההיי-טק כחול לבן. הקמפיין מדגיש כי למרות המשבר הכלכלי, התעשייה תוכל להתמודד עם האתגרים ולהמשיך פעילות סדירה וענפה. מתוך 50 חברות הטק המובילות בארה"ב - 4 ישראליות
מערכת ice | 
בניין הנאסד"ק בניו יורק בהצהרת תמיכה למען ישראל (צילום ללא)
הבעת אמון בהיי-טק הישראלי גם בנאסד"ק: ההיי-טק הישראלי זכה למחווה ייחודית מבורסת Nasdaq הניו יורקית, אשר הציגה על גבי שלט הפרסום הידוע שלה את הסיסמא Israeli Tech Delivers, No Matter What. הקמפיין, שנוסד על ידי גופים שונים באקוסיסטם נועד להבליט את חוסנו של ההיי-טק הישראלי.
חרף המשבר הכלכלי הצפוי נוכח המלחמה בעזה, הקמפיין מדגיש כי ההיי-טק הישראלי יודע להתמודד עם האתגרים ולהמשיך פעילות סדירה וענפה, ככל הניתן. את הקמפיין יזמו Start-Up Nation Central, קרן ויולה, פורום G-CMO ו-Atreo בשיתוף פעולה עם גופים רבים באקוסיסטם הטכנולוגיה בישראל.

ביום חמישי דלויט פרסמה את דירוג החברות הטכנולוגיות החדשניות והצומחות ביותר ברחבי צפון אמריקה. הדירוג מתייחס לתשוקה ובמסירות הנדרשת כדי להפוך גורם משמעותי בתעשייה במגזרי הטכנולוגיה, המדיה, הטלקומוניקציה, מדעי החיים, הפינטק והאנרגיה. על ידי הצטרפות לקבוצת עילית זו, חברות יכולות לקבל נראות מוגברת, חשיפה והזדמנויות צמיחה.
 
ברשימה נכללים 500 סטארט-אפים עם שיעור הצמיחה המהיר ביותר בצפון אמריקה, כשהחברות נמדדו על פי אחוז צמיחת ההכנסות במהלך 2019-2022. ברשימה, לא מעט חברות ישראליות, ובעשירייה הפותחת ענקית הבלוקצ'יין פיירבלוקס (Fireblocks) עם 21,448% אחוזי גדילה. חברת הסייבר האנטרס (Hunters) במקום ה-15 עם 11,606% צמיחה. חברת קורו (Coro) במקום ה-38 עם 4,861% צמיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה