השוק

הענף הזה נמצא בקריסה: שורה של חברות נכנסות לפשיטת רגל

ענף הלוגיסטיקה בארצות הברית נמצא בשנת בלהות, לא מעט חברות ענק נאלצות לסגור ולפנות לבית המשפט כדי להגיש בקשה לפירוק ואולי להציל את המצב, או במקרה הפחות טוב פשוט להכריז על חדלות פרעון ופשיטת רגל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
נראה שתעשיית הלוגיסטיקה בארצות הברית ממשיכה להיאבק בקשיים כלכליים השנה, כאשר כבר כמה חברות ספנות כבר הגישו בקשה לפשיטת רגל ב-2024. כעת, ענקית הלוגיסטיקה JJ & Sons Logistics מטקסס נאלצת לפנות לעזרה.
החברה הגישה בקשה לפירוק בבית המשפט לפשיטת רגל בארה"ב במחוז המערבי של טקסס ארבעה ימים לפני תחילתו המתוכננת של משפט בגין תביעת מוות שלא כדין שהגישה משפחתו של נהג משאית חברה לשעבר שמת. מטביעה ב-2016

עוד דווח בתקשורת האמריקאית, כי חברת לוגיסטיקה אחרת, Wise Choice Trans Corp. מקליפורניה, סגרה את הפעילות והגישה בקשה לפירוק ב-4 בינואר לבית המשפט לפשיטת רגל בארה"ב עבור המחוז הצפוני של קליפורניה כדי להפעיל השהייה אוטומטית נגד כל ההליכים המשפטיים, שכן החברה פירט את מעורבותה בארבע פעולות משפטיות שהיו מתמשכות או שהסתיימו.
במקביל, Nationwide Cargo Inc., חברת הובלות כללית שמובילה גם תוצרת טרייה ובשר, הגישה בקשה לפשיטת רגל של פרק 11 ב-13 במרץ בבית המשפט לפשיטת רגל בארה"ב עבור המחוז הצפוני של אילינוי כדי לארגן מחדש את עסקיה. חברת הספנות East Dundee, Il., הפועלת עם 183 משאיות ו-171 נהגים, אמרה כי לא יהיו כספים זמינים לתשלום נושים לא מובטחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה