מינויים

היסטוריה: לראשונה אישה תכהן בתפקיד סמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה

תמי פקלר נבחרה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה בחברת חשמל. פקלר, אשר מחליפה בתפקיד את דובי כהן שפרש לגמלאות, תהיה האישה הראשונה בתפקיד בחברת חשמל
מערכת ice | 
תמי פקלר (צילום יוסי וייס)
במרחק נגיעה מיום האישה 2023, תמי פקלר היא האישה הראשונה בתולדות חברת החשמל, שהחודש ימלאו 100 שנה להיווסדה, שנבחרה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה. פקלר תחליף בתפקיד את דובי כהן שפרש לאחרונה לגמלאות, ותצטרף להנהלה הבכירה של החברה.
פקלר החלה את עבודתה בחברת החשמל לפני כ-30 שנה במחלקת כספים, משם התקדמה לתפקיד מנהלת מחלקת כספים וכלכלה, מנהלת בתי המלאכה, המרכזיים, סגנית מנהל האגף ועד לתפקיד מנהלת האגף.

במסגרת תפקידה החדש תהיה פקלר אמונה על חטיבת תפעול ולוגיסטיקה כלומר על ניהול הרכש, התקשרויות, מלאי, אחסנה, מערך נכסי החברה, בתי המלאכה המרכזיים (ייצור, תיקון, שיקום ותחזוקה), תחבורה, הפעלה של ציוד מכני הנדסי, מערך הביטחון בחברה, הגנה אזרחית ומשק לשעת חירום.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל, בירך: "תמי פקלר היא אישה פרוצת דך שבעבר כיהנה בחברה במספר רב של תפקידים וכעת נבחרה בשל כישוריה, ניסיונה ויכולותיה. חברת החשמל משתבחת בתוספת כוח אדם ניהולי בכיר במקביל לקידום, הלכה למעשה, את ערכי שוויון הזדמנויות בחברה. הגם שכעת תמי מחויבת להוכיח את עצמה, אקח סיכון ואציין שאין לי ספק שהיא תצליח בענק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה