כסף וצרכנות

חברת החשמל בשינוי קיצוני: מה עומד לקרות בעיר הזו?

אחרי המהומות האחרונות, חברת החשמל בכביש עוקף חווארה. מבצעת עבודות להעתקת קו מתח באזור, המנכ"ל מאיר שפיגלר הסביר בנוגע לפרויקט עוקף חווארה ומעביר מסר לאלו שמבקשים לאיים בחרם: "כאשר עובדי החברה נקראים לדגל הם ניצבים ללא תנאי כאשר בראש סולם העדיפות מוצבים המקצועיות והשרות"
מערכת ice |  4
חברת החשמל (צילום shutterstock)
בצל המתיחות באזור חווארה והמהומות הקשות, כולל גם רצח של שני יהודים מצד אחד התושבים שנענה בהתפרעות של תושבי היישובים הישראלים הסמוכים, עובדי חברת החשמל נמצאים כעת בשטח ומאיצים את העבודות להעתקת קווי חשמל והגבהתם, לצורך השלמת סלילת כביש עוקף חווארה המבוצע על ידי חברת נתיבי ישראל.
בחברת החשמל הסבירו כי מדובר בפרויקט מורכב הכולל, בין היתר, הצבת עשרות עמודים חדשים, העתקת והגבהת חלק מהקיימים, הטמנת כבלים תת קרקעיים ושינוי מודל הולכת החשמל. עובדי החברה נעזרים בבמות הרמה, מנופים וציוד מקצועי לביצוע המשימות. הם מאובטחים ע״י כוחות צה״ל וממוגנים באמצעים המבטיחים את שלומם. 

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, מסר בנוגע לפרויקט החשוב: "עובדי חברת החשמל פועלים 24/7, בכל מקום, בכל עת ובכל מצב של שיגרה וחרום כאחד, על מנת להבטיח רציפות ואיכות אספקת חשמל, פיתוח רשת הולכה והסרת חסמים לטובת ביצוע עבודות תשתית ופרוייקטים לאומיים".
עוד מסביר שפיגלר בנוגע לפרויקט עוקף חווארה ומעביר מסר לאלו שמבקשים לאיים בחרם: "כאשר עובדי החברה נקראים לדגל הם ניצבים ללא תנאי כאשר בראש סולם העדיפות מוצבים המקצועיות והשרות ."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כנססווו
    אמיר ממן 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המתנחלים לא משלמים מיסים לא חשמל ולא מים ולא ארנונה באים משתלטים על שטח שמים קראוונים וגונבים חשמל מהעמוד הקרוב ומזהמים הטבע בזבל שזורקים ..עכשיו לא הבנתי למה נותנים להם לחיות עח חשבוננו וגם מתריסים השטח ומתגרים ולמרות שהם משתמטים אנחנו נלחם ונמות למענם רבנו של עולם די מספיק עם הקיצוניים לשים בכלא לשגת ל 67 ודיי
    סגור
  • 2.
    אני ממש לא מבין...
    יאנוש קורצ'אק 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה עדיין ממשיכים להיות מחוברים לחברה פח אשפה הזאת? היא כבר מזמן לא מונופול כל מי שיש לו גג יכול ליצור אנרגיה ירוקה עם עלויות ממש אפסיות במקום לשלם לגנבים האלה.
    סגור
  • תתנתק
    וולט 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשלם חשמל ותשתמש רק באנרגיה סולארית ובלילה תדליק גנרטור יש מקום כזה תברר איך הם מחשבים שמה הכל
    סגור
  • 1.
    עברית קשה שפה....
    רמבי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות ולא שרות. חירום ולא חרום. ממש כמו שפיגלר ולא שפגלר... גימלאים ולא גמלאים.
    סגור