שיווק ופרסום

לכבוד יום האישה: כך תוכלו ליהנות מפיצה וגם להעצים נשים

לכבוד יום האישה רשת דומינוס תצא בקמפיין חדש שיקרא ללקוחות להזמין דווקא מארבע פיצריות שונות במדינה שהוקמו על ידי נשים
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels)
לרגל יום האישה, רשת הפיצות הפופולרית דומינוס מודיעה על קמפיין תמיכה בנשים שמפעילות פיצריות ברחבי המדינה. בקמפיין החדש, בו משתתף הפרזנטור של הרשת מאור כהן, יפורסמו ארבע פיצריות מתל אביב, פרדס חנה כרכור וג'וליס אשר הוקמו ומופעלות על ידי נשים והרשת תקרא ללקוחות להזמין מהן ולא מדומינוס.
בקמפיין שיעלה ברשתות החברתיות ובנכסים החברתיים של החברה ניחשף כאמור לארבע פיצריות. הראשונה בהן שייכת לסניה עאמר, בעלת הפיצרייה 'ביאנלה פיצה ארט'. עאמר הקימה את העסק לאור אהבתה לבצקים ואפייה ולאחר שלמדה בסדנאות וקורסים באיטליה. את העסק הקימה עם בעלה וכיום היא מציעה ללקוחות מגוון עשיר של פיצות, סלטים ומנות איטלקיות.
פיצרייה נוספת היא 'פאיצה פיצה' השכונתית בבעלות צאלה הרי ואושרת אופנר, שקמה בתל אביב. לצד היותן בעלות ניסיון רב בניהול מסעדות וקולינריה, השתיים הן גם שחקניות כדורגל מקצועיות שמשחקות בליגת הנשים בארץ.
עסק נוסף הוא של שירה שחם, שפתחה את 'סול פיצה' בפרדס חנה כרכור לאחר שנים רבות של התמחות ועבודה כשפית במסעדות רבות בארץ. בין היתר עבדה אצל השפים המוכרים ארז קומורובסקי וויקטור גלוגר. הפיצרייה מציעה מגוון אפשרויות כאשר גולת הכותרת היא האפשרות להזמין שלושה בצקים שונים: בצק קלאסי, בצק כוסמין ובצק מכוסמת ירוקה ואורגנית.
לבסוף, דומינוס תקדם את 'הפיצה של מיכאלה'; פיצרייה שהוקמה על ידי השחקנית מיכל סלה, לה ותק של מעל ל-30 שנה בתחום הקולינריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה