כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות פותח סניף חדש: זה היעד המבוקש שנבחר

בנק מזרחי טפחות סניף מסחרי ומשכנתאות חדש, ברובע העסקים 'עזריאלי טאון' בתל אביב, זה הסניף ה-205
מערכת ice |  3
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, freepik)
במעמד מנכ"ל הבנק משה לארי, מנהל מרחב מרכז רפי אסייג, מנהלת הסניף סווטלנה חודסביץ' ובכירים נוספים מהנהלת הבנק, חנך מזרחי טפחות סניף מסחרי ומשכנתאות חדש, ברובע העסקים 'עזריאלי טאון' בתל אביב.
בנק מזרחי ממשיך למעשה עם פריסת סניפים רחבה בכל הארץ. הנגישות והזמינות של הבנקאים של מזרחי-טפחות, שרק לאחרונה הוכתר למצטיין בכל מדדי השירות, ועומד בראש סקרי שביעות הרצון של הלקוחות מכל הסגמנטים, משקי בית ועסקים. כיום מחזיקה קבוצת מזרחי-טפחות, כולל בנק יהב, בכ-205 סניפים ברחבי הארץ.
רק לאחרונה הבנק יצא בבשורה חשובה ללקוחות המשכנתה: במסגרת שיתוף פעולה בין משרד המשפטים למזרחי-טפחות, יכולים לקוחות המשכנתה של הבנק, לראשונה במערכת הבנקאית, לשלוח לבנק באופן מקוון יפוי כוח חתום בחתימה אלקטרונית מאושרת של נוטריון. זאת, בניגוד למצב עד היום שבו נדרשו להביא לבנק, פיסית, אישור נוטריוני מודפס החתום בסרט אדום ומוטבע בחותם.
המהלך החדשני המשותף למשרד המשפטים ולמזרחי טפחות יאפשר את קבלת המסמך החתום באמצעים דיגיטליים, והתייחסות אליו כאל מסמך מקור, ובמשרד המשפטים מקווים כי היוזמה הזו, המקודמת כחלק מתהליכי ההאצה הדיגיטלית של משרד המשפטים, ובהמשך ישיר לתיקון תקנות הנוטריונים, תהווה סימן לבאות ולשיתופי פעולה נוספים מול בנקים וגופים נוספים המבקשים מסמכים נוטריונים. 

המהלך יצא לדרך בעקבות שיתוף פעולה בין מחלקת נוטריונים באגף לאסדרת מקצועות במשרד המשפטים לבין בנק מזרחי-טפחות, במטרה לשפר את השירות לציבור. המהלך צפוי להקל על לקוחות המשכנתה, אשר נדרשים להעביר לבנק מסמכים רבים ובהם גם אישור אחד לפחות עליו נדרשת חתימת נוטריון. במסגרת השירות, הנוטריון יעביר את המסמך שאושר בחתימתו האלקטרונית ישירות לבנק באופן מקוון, כך שיחסך מלקוחות הבנק להגיע לסניף. השירות צפוי לייעל ולזרז את הליך לקיחת המשכנתה ומהווה חלק נוסף בקידום השירות לציבור והתאמתו לעולם הדיגיטלי.
מנכ"ל משרד המשפטים איתמר דוננפלד: "משרד המשפטים גאה על השקת שירות נוסף שבבסיסו חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית שחוסכת זמן ומשאבים לציבור, לבנקים ולעורכי הדין. בנק מזרחי-טפחות היה הראשון לאמץ את הבשורה הדיגיטלית בתחום הנוטריונים ואני מברך אותו על כך. שיתוף הפעולה המוצלח בין משרד המשפטים לבין הבנק הוא דוגמה כיצד ניתן בשיתוף פעולה חוצה מגזרים לשפר את השירות לציבור. משרד המשפטים ימשיך לפעול למען שיפור, קיצור וייעול מתמיד של השירות לציבור ולקדם חדשנות, חיסכון ודיגיטציה".
עו"ד עמיר הרן, ראש האגף לאסדרת מקצועות במשרד המשפטים: "קבלת אישורים דיגיטליים על ידי הבנקים היא מימושו של חזון הנוטריון הדיגיטלי שמשרד המשפטים מקדם בשנים האחרונות. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם בנק מזרחי-טפחות ומצפים לראות את כל המוסדות, הגופים הציבוריים והעסקיים מאמצים את הבשורה הדיגיטלית ומקבלים דרך קבע אישורים נוטריוניים דיגיטליים. מבחינה משפטית, מסמך נוטריוני דיגיטלי החתום בחתימה מאושרת שווה ערך לאישור נוטריוני הניתן על-גבי נייר ומבחינת בטיחות, אמינות ויעילות - אף עולה עליו”.

משה לארי עם רפי אסייג וסווטלנה חודסביץ' (יח"צ)
מיכה ארגמן, שייכנס בעוד חודש לתפקיד מנהל מערך תפעול וחבר הנהלה בבנק מזרחי טפחות: "מזרחי טפחות מחזיק בתפיסת שירות ייחודית המעמידה את הבנקאי האנושי והאישי במרכז מערכת היחסים עם הלקוח. זאת, לצד מעטפת טכנולוגית ודיגיטלית מתקדמת, שיוצרת ערך ממשי ללקוחות. שיתוף הפעולה עם משרד המשפטים בנושא אישורי הנוטריון הדיגיטליים, מייצר ערך רב ללקוחות המשכנתה שלנו, ואנחנו שמחים להיות הראשונים ליזום ולהציע את השירות המתקדם”.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממליץ לפתוח סניף בליסבון..... (ל"ת)
    רום 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חרא של בנק (ל"ת)
    יעקב 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה עם הסכם קיבוצי (שכר) שאין משנת 2021?
    מומחה 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העובדים מחכים לשמוע חדשות טובות. אין הסכם קיבוצי משנת 2021...
    סגור