שיווק ופרסום

בנק מזרחי טפחות בקמפיין מפתיע: מי יככבו בקטע ראפ?

בנק מזרחי טפחות משיק קמפיין חדש בהשתתפות השחקנית חן אמסלם לצלילי השיר "סהרה" של טונה ותחת המסר – "אל תתנו לבנק שלכם לייבש אתכם – ברגעים החשובים אין תחליף למענה אנושי". הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
מערכת ice |  3
דביר בנדק וחן אמסלם (צילום אוהד רומנו)
בנק מזרחי טפחות עולה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, המדגיש כי גם בתוך עולם דיגיטלי ישנה אפשרות לבנקאי אנושי שמכיר את צרכי הלקוח.  זאת, כחלק ממהפכת הדיגיטל האנושי שמוביל מזרחי טפחות, המאפשר שירות מיטבי בכל פלטפורמה בה ייבחר הלקוח: דיגיטלית, טלפונית או פיזית. מזרחי טפחות מעניק ללקוחותיו את האמצעים הדיגיטליים החדשניים הנוחים והמתקדמים יחד עם בנקאי אנושי שמכיר באופן אישי את הלקוח.
הקמפיין צולם לצלילי הלהיט "סהרה" של הראפר איתי זבולון, הידוע בכינויו "טונה", ובו הוחלפו מילות השיר, כך שבתחילתו השחקנית חן אמסלם שרה בסלון ביתה, כשלפתע אפליקציית הבנק המתחרה מראה הודעות "שגיאה". חן מבינה שהיא בבעיה, כי הדיגיטל כבר לא יכול לעזור לה.

לפתע דביר נכנס ושואל: "הבנק מייבש אותך?" ומתחיל באטל-ראפ על הלחן של "סהרה" ובו הוא מציע לחן עזרה מבנקאי אישי, בשר ודם, בשירות הבנק שלו, בנק מזרחי טפחות. חן מתלהבת ודביר פונה למצלמה: " כולנו חיים בדיגיטל, אבל כשאנחנו בכל זאת צריכים בנקאי, רק במזרחי-טפחות הוא חי בשבילנו אפילו באפליקציה. אז תבחרו, בנקאות אנושית, כשלפתע שיר הבנקאית מופיעה באפליקציה, וחן שמרוצה מאוד סוגרת בשירה "היי סוף סוף שדרגתי את חיי..".
 
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “הקמפיין החדש נועד להדגיש את חשיבות הגורם האנושי גם בתוך פתרונות דיגיטליים מהירים ונוחים. אנחנו לא מוכנים שלקוחות הבנק יתייבשו, טכנולוגיה אמורה לשפר את השירות ולא לפגוע בו. אצלנו במזרחי טפחות לכל לקוח יש את הטלפון הישיר אל הבנקאי שמלווה אותו בכל הערוצים. גאים להיות הבנק המתקדם ביותר בדיגיטל ולצד זאת לשמור על ערך האנושיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסומת בנק מזרחי
    לוסי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום, היה רצוי להתאים את אתר הבנק ולהפוך אותו לידידותי לעסקים כמו שאר הבנקים. נכון להיום, האתר לא נותן מענה לעסקים בכלל ולחברות בפרט. הלוואי שישקיעו באתר הבנק עצמו.
    סגור
  • 2.
    זה אחד מהקמפיינים החזקים שיצאו בשנה האחרונה
    מוזיקאית 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וגם הקמפיין של אל על עם חנן בן ארי.
    סגור
  • 1.
    אהבתי..יצירתי ומרענן (ל"ת)
    שחר 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור