השוק

הסטארט אפ הישראלי המצליח מכריז: כך הוא יכבוש את השוק האירופאי

חברת הסטארט אפ הישראלית "UPSTEP", ממשיכה במגמת העלייה וכעת היא מכריזה על הקמת מפעל נוסף בספרד לייצור מדרסים שיהיה בעל כושר ייצור של 15,000 זוגות מדרסים בחודש. כל הפרטים
מערכת ice | 
בכירי UPSTEP (צילום יחצ)
חברת הסטארט אפ הישראלית "UPstep" הקימה מפעל נוסף בספרד, בשטח של כ-2,000 מ"ר לייצור מדרסים עם כושר ייצור של 15,000 זוגות מדרסים ב-חודש. המפעל בספרד יפעל במקביל למפעל של חברת "UPstep" שנמצא בישראל בראשון לציון.
במהלך השנה החולפת, חברת "Upstep", חוותה צמיחה חסרת תקדים כשהיא הפכה לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית ולאוטוריטה רפואית אונליין. לפי לימור כץ, מנכ"לית החברה המהלך בא במטרה לעמוד בביקוש הגובר למוצרי החברה ואף כדי לקדם את כניסת החברה גם לשוק האירופאי.
בנוסף בשנה שעברה, החברה הגדילה בעשרות אחוזים את היקפי המכירות שנעמד בסכום של כ-10 מיליון דולר בארה"ב. על פי החברה, היא רשמה גידול של 102% ברווחיות על מוצריה. נכון להיום, היקף המכירות של החברה בשטחי ארה"ב עומדים על כ-200,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.
לימור כץ, מנכ"לית "UPstep", התייחסה לפרסומים ומסרה כי: "לאור העובדה שבשנה אחרונה, החברה הגדילה בעשרות אחוזים את היקפי המכירות שלה בשטחי ארה"ב, הוחלט להגדיל את כושר הייצור כדי להמשיך את הצמיחה ולהיכנס לשיווק גם באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה