רכילות עסקית
חברת הסטארטאפ Upstep מודיעה על סיום שלב א בגיוס ההמונים
חברת הסטארטאפ "Upstep" הודיעה על סיום שלב א' בתהליך גיוס ההמונים. החברה מתכננת לאסוף סך הכול כ- 10 מיליון שקלים בשנה הקרובה
חברת הסטארטאפ הישראלית "Upstep" סיימה את שלב א' בתהליך גיוס המונים. החברה גייסה כ- 4 מיליון שקל ובשבועות הקרובים תגייס החברה עוד כ- 6 מיליון שקל. החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.
בשנת 2022 הפכה חברת "Upstep" לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית. ברבעון ראשון בשנת 2023 חברת "Upstep" צמחה בכ- 114% לעומת הרבעון המקביל אשתקד תוך הקטנת עלויות הפרסום בכ- 10% והגדלת הרווחיות להזמנות בכ- 90% להזמנה.
בשנת 2022 הגדילה החברה את יצור המדרסים המותאמים אישית ב-66% בהשוואה לשנת 2021. היקף מכירות החברה בארה"ב הינו כ- 130,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.
עוד ב-
לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה- PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה