השוק

המשבר בהייטק נגמר? המשקיעים מארה"ב חוזרים להשקיע בישראל

מלחמת 'חרבות ברזל', הביאה עמה פגיעה קשה בהייטק הישראלי, לימור כץ, מנכ"לית החברה "UPSTEP", מציינת כי ישנה מגמת שינוי שכוללת גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות הסטארט אפ הישראליות
מערכת ice | 
לימור כץ (צילום מורג ביטן)
חברת "UPSTEP", שנמצאת בבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז, הוקמה בשנת 2017 ותוך 5 שנות פעילות בשוק אמריקאי הפכה לאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב בתחום ייצור ושיווק של מדרסים מותאמים אישית און-ליין.
בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', החלה האטה בהשקעות של משקיעים ישראלים והחברה מציעה שעל מנת לחזק את כל מערך העסקים בישראל, משקיעים מארצות הברית ומקנדה ירתמו להשקעות בחברות ישראליות לא כתרומה אלא על בסיס כלכלי וכשותפות עסקית.
מנכ"לית החברה לימור כץ, מציינת כי בחודשיים האחרונים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל", יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות הסטארט אפ הישראליות.
לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep, מציינת כי: "לאור הביקוש הגדול, החברה עמדה בימים אלו לגייס בתהליך של גיוס של כ-5 מיליון דולר להרחבת פעילותה על ידי הקמת מערך ייצור מתקדם ביותר בעולם והטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחה, ובהרחבת הפעילות השיווקית בשוק ארה"ב".

אביעד רז, אורן רז, לימור כץ, צילום באדיבות: יח"צ Upstep.
כץ, המשיכה בדבריה ומסרה כי: "הסיוע הגדול של קהילה העסקית מארה"ב למדינת ישראל בימים אלו של מלחמה צודקת של מדינת ישראל הוא מעבר לתרומות לצה"ל למערכת הביטחון ולקהילת תושבי עוטף ישראל.  הוא למעשה סיוע בהשקעות בחברת עסקיות בישראל כדי לשמור על המשך הפעילות הכלכלית של המשק, שהינה כה חשובה ומהותית לחוסנה של מדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה