מדדים ומחקרים

החברה הישראלית כבשה את ארה"ב: מי מדורגת במקום ה-1?

כבוד לחברה הישראלית: Upstep במקום ה-1 בארה"ב, חברת הסטארט אפ הישראלית מדורגת בציון הגבוה ביותר בארה"ב בשנת 2023 בתחום המדרסים המותאמים אישית  עם 14,000 דירוגים בציון 4.4 מתוך 5 
מערכת ice |  1
לימור כץ (צילום מורג ביטן)
חברת "Upstep" השקיעה ב-3 החודשים האחרונים כ-2.5 מיליון שקל במערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ-70%. "Upstep" נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך נוספים.
החברה סיימה את שנת 2023 עם צמיחה של 15% לעומת שנת 2022 עד כה היקף המכירות של החברה בארה"ב הינו מעל 200,000 זוגות מדרסים מותאים אישית. חברת "Upstep" מייצרת בישראל ומשווקת בארה"ב מדרסים מותאמים אישית באון ליין והפכה תוך 5 שנים בשוק האמריקאי לאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב.

חברת "Upstep" השקיעה  ב-3 החודשים האחרונים כ-2.5 מיליון שקל במערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%.Upstep"" נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.
לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep" מציינת עוד : "שימוש בטכנולוגיות ייחודיות גם בשיווק, מקנה לנו יתרונות תחרותיים משמעותיים. בנינו בסיס איתן לחברה כך שנוכל להמשיך לצמוח ללא כל מגבלה ולהתרחב באופן בריא ונכון, ולהגיע למחוזות הכי רחוקים שאפשר! "שבימים אלו עומדת החברה מפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר כדי להמשיך ולצמוח ובכך להרחיב את פעילותנו בארה“ב. כמו כן להמשיך לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהקים מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם תוך הטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחנו בחברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחום המדרסים מדורג גבוה מעט תמיד
    רונן דלמאי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בישראל, הציון שחברות המדרסים מקבלות הוא מאוד גבוה. לדוגמא פיקס פיט מדרסים מקבלת ציון 4.9 עם מעל ל-120 חוות דעת.
    סגור