השוק

שינויים בחברת סלברייט הישראלית: זה הבכיר שהודיע על פרישה

סלברייט הודיעה כי חיים שני פורש מתפקידו כדירקטור בחברה, בתוקף מיידי: "קצב ההתקדמות של סלברייט בשנה האחרונה היה יוצא דופן. עם כניסתה של החברה לשלב הבא של המשך צמיחה והובלת שוק, אני מאמין שזה הרגע הנכון עבורי לסיים את תפקידי בדירקטוריון."  כעת, דירקטוריון החברה  יכלול תשעה דירקטורים
מערכת ice | 
משרדי סלברייט ישראל (צילום יח"צ)
חברת סלברייט (נאסד"ק: CLBT) העוסקת בפתרונות לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי, הודיעה אתמול (רביעי) כי חיים שני פורש מתפקידו כדירקטור בחברה, החל מהיום. חיים שני שימש כחבר בדירקטוריון מאז 2019, כולל שנתיים בהן כיהן כיו"ר החברה מאוגוסט 2021 עד אוגוסט 2023. 
חיים שני אמר: "קצב ההתקדמות של סלברייט בשנה האחרונה היה יוצא דופן. עם כניסתה של החברה לשלב הבא של המשך צמיחה והובלת שוק, אני מאמין שזה הרגע הנכון עבורי לסיים את תפקידי בדירקטוריון. אני עוזב מלא גאווה על הישגי החברה, ובטוח שהיא ממוצבת היטב לקראת הצלחתה בהמשך".

יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט, הודה לחיים שני על תרומתו: "חיים היה חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו, והעניק לנו ליווי אסטרטגי שהיה חיוני להישגים אליהם הגענו. בשם מועצת המנהלים ובשם חברת סלברייט, אני רוצה להודות לו על מסירותו ותרומתו רבת ההשפעה."  
מהחברה נמסר: "סלברייט מתקדמת כמובילה עולמית בפתרונות חקירה דיגיטליים, המחויבת לאפשר ללקוחותיה לשלוט במורכבות של חקירות דיגיטליות המאושרות על פי חוק. מועצת המנהלים וצוות ההנהלה ממשיכים להתמקד בטיפול בצרכים המתפתחים של בסיס הלקוחות הגלובלי הרחב שלה באמצעות חדשנות מתמשכת ויוזמות יציאה לשוק והרחבת עסקיה ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה