השוק

פלייטיקה מסכמת רבעון: ההכנסות מסתכמות ביותר מ-600 מיליון דולר

חברת המשחקים הבינלאומית "פלייטיקה" מדווחת על תוצאותיה הכספיות בדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות הרבעון הרביעי עלו ב-1.1%. בנוסף, חברת "פלייטיקה" מודיעה על השהיית תהליך בדיקת חלופות אסטרטגיות

מערכת ice | 
רוברט אנטוקול (צילום יחצ)
חברת המשחקים הבינלאומית "פלייטיקה", פרסמה היום (שני) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023. על פי הנתונים שהציגה חברת "פלייטיקה", הכנסות הרבעון הרביעי עלו ב-1.1% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2022.

מלבד זאת, ציינה חברת המשחקים הבינלאומית כי ההכנסות מהמכירות הישירות לצרכן, עלו ב-7.6% בניגוד לרבעון המקביל בשנת 2022. על פי הדו"ח הרבעוני של שנת 2023, ניתן להבחין כי ההכנסות בסך 637.9 מיליון דולר, עלו ב-1.2% לעומת הרבעון הקודם ועלו ב-1.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
עוד דווח כי הרווח הנקי מסכתם ב- 37.3 מיליון דולר, מדובר בירידה של  1.6% לעומת הרבעון הקודם.  עוד פורסם כי סך המזומנים ושווי המזומנים בחברה עומד על 1,029.7 מיליון דולר, נכון ל-31 בדצמבר של שנת 2023.
מלבד זאת, הודיעה החברה על השהיית תהליך בדיקת חלופות אסטרטגיות. בהודעה שפרסמה חברת המשחקים הבינלאומית נכתב: "בשל אי הוודאות המתמשכת בישראל ובאוקראינה, הדירקטוריון החליט להשהות את הערכת חלופות אסטרטגיות של החברה".
רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה: "בשנה האחרונה מיקדנו את תשומת הלב בייעול ושיפור תפעול החברה, בהתאמה להתפתחויות ומגמות בתעשיית משחקי המובייל. כעת, עם יסודות איתנים, שנת 2024 מסמנת את המעבר שלנו לאפיקי השקעות – חיפוש הזדמנויות למיזוגים ורכישות עם כוונה אסטרטגית של הקצאת הון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה