השוק

משחקים בצד: כך ענקית הגיימינג תסייע לכם להתקבל לעבודה

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה משיקה אפליקציית גיוס חדשה, לליווי המועמדים המשקפת למועמד את כל שלבי תהליך הגיוס וכוללת הכנה פרסונלית לראיונות, היכרות והצצה לעולם המשחקים של פלייטיקה
אורן שטרנברג | 
פלייטיקה בנאסדק (צילום יחצ)
חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, המדורגת מידי שנה על ידי חברת המידע העיסקי דן אנד ברדסטריט לאחת המגייסות הגדולות בתעשייה, פיתחה אפליקציה לגיוס מועמדים שמציעה למועמד חוויה ידידותית ושקופה בתהליך הגיוס, בהתאם לDNA של החברה המושתת בין השאר על יצריתיות וחדשנות.
בתקופה המאופיינת בחוסר וודאות ובהירות, וגיוס עובדים מתבצע מרחוק באמצעות הזום, עולה יותר מתמיד הצורך לספק למועמדים שקיפות וודאות בכל הקשור לתהליך הגיוס הממושך, שבחברות המובילות צפוי להימשך עד לכמה שבועות.
פלייטיקה, הינה בין חברות משחקי המובייל המובילות בעולם עם מעל 35 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה מידי חודש. החברה הוקמה בשנת 2010 עלי ידי שני שותפים, רוברט אנטוקול ואורי שחק כסטארטאפ קטן המונה 6 אנשים, במשרד קטן מעל מכבסה בשדרות יהודית בתל אביב, מאז, גדלה החברה ונמכרה פעמיים.
לחברה  למעלה מ15 משחקים, 5 ממשחקי החברה מובילים את הקטגוריות שלהם ולמעלה מ-11 מיליוני אנשים משחקים במשחקים של החברה מדי יום. פלייטיקה מעסיקה כיום כ 3,700 עובדים מתוכם כ-850 בישראל. החברה מפעילה כ־19 משרדים ברחבי העולם: ישראל, אוקראינה, בלארוס, רומניה, גרמניה, פינלנד, אנגליה, אוסטריה, קנדה, ארה"ב, ואוסטרליה. מטה החברה ממוקם בהרצליה, לצד משרדים נוספים בשרונה בתל אביב.
האפליקציה מציעה למועמד חוויה המותאמת אישית, ומלווה אותו בכל שלבי תהליך הגיוס. בנוסף, מאפשרת למועמד להכיר את החברה ופועלה, כוללת אנשי קשר רלוונטיים  עימם יפגש בחברה וכל זאת על מנת לייצר למועמד וודאות וחוויה פרסונלית עד כמה שאפשר במהלך  תהליך הגיוס הממושך. מעבר לשיקוף בתהליך הגיוס על כל שלביו, הפלטפורמה כוללת הכנה מדוקדקת של המועמדים לכל ראיון בהתאם לתפקיד הספציפי הכולל לינקים לסרטונים ומאמרים מהם ניתן לקבל השראה וכיוון לקראת הראיון ושאלות שצפויות להישאל, וכן חשיפה של זהות המראיין עם קישור ללינקדין.
כמו כן, הפלטפורמה, אשר פותחה ועוצבה על בסיס אלמנטים משחקיים, מאפשרת היכרות מעמיקה עם מוצרי החברה על מגוון משחקיה, עובדות על החברה, חיבור בין ערכי החברה לשאלות הנשאלות בראיון, דרך השפה המיתוגית והווי החברה באמצעות סרטונים המספקים הצצה ליום בחיי העובדים.
יעל יהודאי SVP Global HR בפליטיקה ציינה כי, "חשוב לנו יותר מתמיד לשמר את חווית המועמד ולייצר לו וודאות והכנה מיטבית לקראת כל שלב. אין מדובר בתחליף לקשר אישי עם המגייסת ולשיחה טלפונית, אלא כלי משלים המתווסף לתהליך המקובל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה