השוק

חברת הענק בצרות: מקצצת 16% מהעובדים ותשלם חובות

באזפיד אמרה כי היא תשתמש במזומן ממכירת המתחם כדי לשלם את התחייבויות החוב שלה ולמצב את עצמה מחדש על בסיס פיננסי חזק יותר. ההחלטה מגיעה כשנה לאחר ש-Buzzfeed קיצצה את הצוות ב-15% וכעת היא תקצץ מאות עובדים
מערכת ice | 
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
חברת האם של HuffPost ,Buzzfeed הודיעה כי היא מקצצת 16% מכוח העבודה שלה - האחרון בגל פיטורים על ידי חברות מדיה עם קשיים כלכליים - ותמכור את האתר Complex המתמקד במוזיקה ובתרבות.
חברת המדיה הדיגיטלית - שבעבר הייתה משיגה את עיקר ההכנסות שלה מפרסום - אמרה כי הקיצוצים "נועדו להפחית עלויות ריכוזיות ולאפשר לחברה להיות זריזה יותר, בת קיימא ורווחית יותר". באזפיד סירבו להגיב על המספר הכולל של המפוטרים, כאשר יש לה קצת פחות מ-1,000 עובדים.

ההחלטה מגיעה כשנה לאחר ש-Buzzfeed קיצצה את הצוות ב-15% וסגרה את Buzzfeed News, אתר הידוע בשילוב מוזר של רשימות, סרטוני חתול ויראליים וחדשות קשות. היא העבירה תוכן חדשותי ל-HuffPost, שאותה רכשה ב-2020.
החברה אמרה שהיא תמכור את הקומפלקס לפלטפורמת הקניות בשידור חי NTWRK תמורת 108.6 מיליון דולר, בתוספת 5.7 מיליון דולר המיועדים להוצאות משרד ופיצויים. "המכירה של קומפלקס מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבור BuzzFeed כאשר אנו מתאימים את העסק שלנו להיות רווחי יותר, זריז יותר וחדשני יותר." אמר מנכ"ל BuzzFeed, ג'ונה פרטי.
באזפיד אמרה כי היא תשתמש במזומן ממכירת המתחם כדי לשלם את התחייבויות החוב שלה ולמצב את עצמה מחדש על בסיס פיננסי חזק יותר. החברה אמרה שהפרטים הספציפיים של הארגון מחדש ביום רביעי ייחשפו בפברואר. 28, אך היא ציינה כי היא צופה חיסכון שנתי בעלויות של 23 מיליון דולר במסגרת התוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה